Забавни Етикет игри да играе с деца

Tag е една от най-простите и най- универсалните детски игри в света . Най-основната версия на етикет може да се играе от много малки деца , но там са безкрайни версии и начини да направят играта по-интересна и сложна за по-възрастните играчи. Един човек като & quot ; Тя & quot ;

Повечето игри на таг център около един човек, който е & quot ; тя & quot ; и се опитва да тагнете другите играчи. Играчите, които са маркирани обикновено са навън, докато в следващия кръг , и последният човек, да се маркират получава да бъде & quot ; тя & quot ; на следващия кръг. Примерите включват Freeze Tag, в който маркира играчи са замразени , докато друг играч ги размрази , и Bluff слепец , в която & quot ; тя & quot ; е със завързани очи и се опитва да маркирате други играчи от слушане

Някои тагове игри започват с един човек като & quot ; . това , & quot ; но когато други играчи са маркирани , те стават & quot ; тя & quot ; както и . Един пример за това е Blob Tag, в която играчите , които са маркирани трябва да се присъединят към ръце с оригинала & quot ; ИТ & quot ; и тичам с тях, за да се опитам да маркирам други играчи. Друг пример е Catch One, улов на всички , в която играчът , който е маркиран става & quot ; това , & quot ; и всички & quot ; неговото & quot ; да маркирате други играчи , докато никой не се оставят

Multiple & quot ; . Нейната & quot ;

Етикет игри с повече от един & quot ; тя & quot ; са игри, в които екип от играчи са всички & quot ; тя & quot . ; Понякога това е само на няколко играчи , като & quot ; Sharks и Minnows , & quot ; в който повечето от играчите са джуджета , които се опитват да минават през границата се охранява от две или три акули

Много от тях имат два отбора от играчи, които се редуват като & quot ; . . то & quot ; Един пример за това е Giants , магьосници и елфи , в който двата отбора се изправят един срещу друг на централната линия . Преди всеки кръг , всеки отбор реши дали те искат да бъдат великани , магьосници или елфи . След това те са изправени пред другия отбор , и по сигнал , двата отбора се представят предложение , което представлява една от трите народи. Джайънтс победи елфи , джуджета победи магьосници и магьосници победи гиганти , и отборът, който бие другият след това преследва губещия отбор към една гранична линия , опитвайки се да маркирате като много представители на другия отбор , тъй като те могат. Маркирани играчи да се присъединят към екипа, който ги маркира

Друг прост вариант на етикет с множествена & quot ; . Му & quot ; Всеки си е Той Tag, в която всеки играч се опитва да маркирате всички останали играчи . Играчите, които са маркирани седнат и Постоянния последния играч е победител

Вашият коментар