История на видео игри 32 Bit Era

Така нареченият петото поколение на конзоли за игри и домашни компютри , наречен така в съответствие с поколенията схема за именуване на игралната преса е , също е запомнен като ерата на 32 -битов . Това поколение е може би един от най- ключова в историята на игрите. Въпреки това, той е и един от най -краткия – дълголетните поколения конзоли и компютри. Името идва от дънни платки и автобусите данни на конзоли и компютри , предназначени за обработка на 32 бита информация наведнъж – както се твърди, двойно своите 16 -битови предшественици. Time Frame

Петото поколение трябваше да следват една от най-конкурентните периоди в игрите – ерата на 16 -битов , което видях на ожесточената конкуренция между Sega и Nintendo в конзоли и Commodore и Atari в домашни компютри . Това поколение избледнели от 1993 г., а през същата година ерата на 32 -битов започна с освобождаването на 3DO . Тя завърши доста рязко през 1996 г. , когато Nintendo 64 пристигна .

Значимост

Петото поколение конзоли и компютри, се отличава с голямо разнообразие на важни причини. Първо, той отбеляза въвеждането на CD -ROM дискове за съхранение , заменяйки традиционните касети. Освен това, това поколение свидетел на голяма промяна в индустрията – Nintendo е отсъствал от него, и не би си възвърне господството им на пазара до края на 2000 г. с Wii. От друга страна, Sony дебютира като игралната компания за голям успех с Playstation . Модерен 3D игри еволюира бързо по време на петото поколение , е до голяма степен невъзможно да се направи с по-стара технология .

Това бе и последното поколение не- PC на домашни компютри , предназначени основно около игрите и действа като конзоли за всички намерения и цели . Те скоро бяха изместени от генерични компютри. Имаше и противоречия в това поколение – някои машини на пазара , не са чист 32 -битов , и имаха много ерата на 16 -битов все още в тях

Вашият коментар