Много фенове и критици смятат “ Super Mario World 2: Island Йоши “ за Super Nintendo един от най-добрите заглавия в дълго тичане Mario поредица на Nintendo . Докато Nintendo се опитва да възвърне магията на играта много пъти , предлагайки продължения и римейки за Gameboy Advance и други системи , апетит за стил “ Island Йоши “ забавно все още съществува. За да създадете ваша собствена „остров Йоши “ нива островни за Flash игра , ще трябва да създадете свой собствен „островен Йоши “ стил спрайтове и развива играта и нива на използване Flash.Things ви е нужно
Adobe CS4 Professional софтуер <Бразилски>
Показване повече инструкции
1
Покупка Adobe Flash CS5 Professional от сайта на Adobe или любимата си търговец на дребно .
2
Инсталирай Flash използвате инструкциите, предоставени със софтуера .
3
изтеглите изходния код за проста игра платформа, достъпна от kirupa.com . Отворете . FLA файл и да го запазите отново със заглавие по ваш избор. Това е вашата “ Island Йоши “ нива на играта файл.
4
Използвайте Microsoft Paint или друга програма за редактиране на графика , за да създадете свои собствени Island спрайтове Йоши . Ако притежавате оригиналната касета , можете да използвате Snes9x или друг софтуер за емулация да извлечете спрайтове от ROM образ на “ Island Йоши . “ Внасят тези спрайтове в своя “ Island Йоши “ нива на играта файл.
5
Place движение и скачане код във вашия “ Island Йоши “ игра. Отворете менюто действия за вашия Йоши спрайт и поставете следния код, за да направи Йоши ход:
onClipEvent (натоварване ) {
скорост = 0;
maxmove = 15; <Бразилски>
}
onClipEvent ( enterFrame ) {
ако ( _root.dead ) {
this.gotoAndStop ( „мъртви“ ) ;
<стр. > } {друго
скорост * = 0,85 ;
ако ( скорост > 0) {
реж. = „право“ ;
} иначе, ако (скорост <0) {
реж. = „ляво“ ;
}
ако ( реж. == „право“ ) {
this._x + = скорост;
_root._x – = скорост;
}
ако ( реж. == „ляво“ ) {
this._x + = скорост;
_root._x – = скорост;
}
ако ( Key.isDown ( Key.LEFT ) ) {
ако ( скорост > ; – maxmove ) {
скорост – ;
}
this.gotoAndStop ( “ Изпълни “ ) ;
this._xscale = -100 ;
} иначе, ако ( Key.isDown ( Key.RIGHT ) ) {
ако ( скорост скорост + + ; } <Бразилски > this._xscale = 100; this.gotoAndStop ( “ Изпълни “ ) ; } ако ( скорост <1 && скорост > -1 && ! атакува ) { скорост = 0; this.gotoAndStop ( “ празен “ ) ; } } } <Бразилски> поставете следния код, за да постави тежестта в играта и да се даде възможност на Йоши да скочи : ако ( скорост <1 && скорост > -1 && атакува !) { скорост = 0; this.gotoAndStop ( “ празен “ ) ; } ако ( ! Key.isDown ( Key.UP ) && скачане ) { } ако ( скокове ) { this.gotoAndStop ( “ скочи “ ) ; this._y – = скок ; скок – = 0,5 ; ако ( скок <0) { падане = вярно; } ако ( скок <-15 ) { скок = -15 ; } }
<стр. > скачане = вярно;