Как да стигнем да бъде водещ на DQM

“ Dragon Quest Monsters : Joker “ е ролева игра , която е освободена за Nintendo DS през 2007 година. В играта , вашият герой улавя и използва , открити в света на играта в битка чудовища . Въпреки това , не всички чудовища могат да бъдат уловени с помощта на основни методи : Някои трябва да се синтезира. Синтез включва комбиниране на две чудовища, за да се създаде ново създание ; на водещ – част от материала семейството на чудовища – е един такъв звяр. Той може да бъде създаден по всяко време в играта , след като сте се научили как да се синтезират като част от историята. Инструкции

1

Говорете с жената зад бюрото , който се намира на гърба на всеки скаут пост .

2

Изберете “ Синтез “ от списъка.

3

Изберете “ чудовище“ Списък с синия фон в горната част на екрана.

4

Изберете “ Dingaling “ чудовище. Ако не в момента имат Dingaling , един може да бъде уловена от Фер Isle .

5

Изберете втория “ чудовище“ Списък с лилав фон.

6

Изберете всяко чудовище от “ Демона “ семейство. Приложими чудовища включват Dracky , Imp или Gryphon .

7

Изберете “ Резултат „. Двете чудовища синтезират , създавайки водещ .

8

Въведете име за вашия водещ . ( Имената могат да бъдат само дълги от осем символа. ) Изберете “ OK“ . , когато сте готови

9

Изберете уменията , които искате вашия водещ за учене; можете да изберете до три умения от предоставения списък . Наличните умения са зависими от чудовища, които се използват за създаване на водещ .

10

Изберете “ Добави в екип. “ The водещ сега е поставен на вашия екип , като настоящ член и е на разположение , за да се направи битка веднага. Ако не желаете да използвате водещ веднага , изберете “ Изпрати на съхранение“ вместо това.

Вашият коментар