Правила на играта Ютландия

Ютландия е стратегия игра на дъска , че повторното постановяване на Първата световна война битка между британските и германските военноморските сили . Всеки играч избира една страна и след това маневрира кораби в цялата открито море , локализиране на противника и участие в битки, за да се определи кой печели. В играта е да се отбележи за неговата бойна система , която включва определяне на най- стратегическото формирането на кораби, за да бъдат ефективни в престрелка срещу срещуположната страна . Настройка Up

започват играта като се решава кой ще играе , тъй като британците и кой ще играе като германците. Всеки играч отнема Fleet Търсене лист и тахографски лист Hit , който съвпада с избраната от тях нация. След това всеки играч ще вземе кораба им Броячи и дъска Task Force . Британският играч подрежда три групи от кораби в образувания , избрани от тахографски лист Hit на следните места : А17 , Г13 и K9 . Германските кораби започват от BB16 . Не споделям вашата формация или движение информация с опонента си , защото той ще трябва да търсят разположението на своите кораби. По време на всеки свой ​​ред , ще се движат корабите си чрез маркиране движението им с молив на вашия Fleet Търсене лист. Всяко движение трябва да бъде записана с броя на корабите, премества и времето на пристигане, с всеки квадрат представлява един час време мина .

Търсене

След всеки кръг от движение , играчите се редуват да търсят място, където да се види дали има вражески кораби в района. Немският играч започва с вика местоположението на всички квадрати , в които тя има кораби. The British играчът трябва да се каже дали или не той има кораби в този квадрат . Ако това стане, започва борба . Ако не , играчите започват движение отново. Играй ще продължи, докато играчите са стигнали до едно и също място , като на този етап битката ще последва . Продажба и Наем на Battles

По време на битка , поставете Battle Area Marker лист в центъра на масата. Играчите ще след това да организират техните кораби на Маркер насочени в същата посока , както когато те влязоха площад Search лист. Корабите трябва да бъдат в една и съща формирането както беше решено на грим лист Fleet . Предният кораб на всяка формация трябва да бъде 18 хиляди ярда от центъра на Battle Area маркер. По време на битка , германският играчът движи първият и може да се измести по посока на нейните кораби , да ги движат по Battle пространство, или огън по врага. Използвайте Range Finder , за да се определи щети въз основа на разстоянието между корабите. Докато германската играчът ще уволни първо , щети се случва едновременно . Това означава, че ако един британски кораб е унищожен по време на игра на стрелба , тя все още ще повреди немски кораб , преди да бъде изваден от Battle пространство. Шест действия в битка водят до един час игра . Отбележете тези часове съответно на вашия тахографски лист Hit . Битката продължава , докато или всички кораби на един играч са били унищожени или даден играч е оттеглил от битката пространство.

Time Frame

Играта започва на 30 май , 1916 г., в полунощ. Играта ще приключи на 1 юни 1916 г. в 24:00 Това означава, че играчите трябва да следите на часовете , които са преминали през етапи Движение и бойни . В началото на всеки ход, един играч трябва да обявим време по време на игра . Всички несъответствия трябва да бъдат решени , преди играта да бъде продължена . По време на битка , брои всеки ход като 10 минути игра , а в края на схватката марки общото време, което е изминало .

Victory

Когато играта време е достигнал 24:00 на 1 юни 1916 г., играта спира. Ако играчите са в разгара на битката, те продължават до схватка завърши . Извън битка , всички други действия, трябва да престанат в този момент. Играчите след това ще разчитат общите им останали кораби , като победителят е страната с най-голям брой кораби. Ако и двамата играчи имат равен брой кораби , а след това играта се счита за реми. Победата може да се случи , ако един играч е унищожил цялата флота на противника.

Вашият коментар