Как да създадете Разказ Фотография

В книгата си „On Photography „, заяви Сюзън Зонтаг , “ Снимки и цитати изглежда , защото те са взети , за да бъде парчета реалност , по-автентично от продължителни литературни сюжети . “ Докато фотография може да се твърди , за да бъде толкова много на тълкуване на реалността като литература , защото рамките на фотограф и композира снимката , но камерата може да улови съществен дух на живот , тъй като се е живял . Разказ фотография Ви кани да бъдат любопитни за историите разгръщат пред вас и бавно ви макари в като активен участник. Инструкции

1

сравнение снимка на натюрморт с плодове или цветя с едно взето от хора на улицата . Добри примери за последните ще бъдат нищо в наскоро открита работата на Vivian Maier , чиято фотография улица е изпълнена с примери за разказ фотография. Нейните фотографии ви привличат да попитам какво е направил този човек се смее , каква е историята зад морякът гледа три момичета чете вестник на стъпалата , или какво е това бързане , за да хвана влака .

2 <стр. > Виж разликата между 19-ти век , породени портрет взето в студио с, например , един образ на американските пионери балиране на сено или стоят около един стар моторно превозно средство . Докато позира бавачката е интересна, тъй като рекордните изстрел , историята не отива по -далеч от това, което бавачката е облечен , изражението си , или височината на семейно щастие . Пионерите , от друга страна, са пълни с интерес за по-широк наратив на изображението – ежедневни изрази и пози, чувство на другарство и една история , въртяща се около дейността: живот, разглеждани в контекст

<. Бразилски> 3

Потърсете истории за разказване с вашите изображения. Например , когато снимате вечеря гости , следете за връзките между хората. Предадат настроението на партито , а не просто да го записвате. Vera Feyder , в нейните експозиционни бележки публикувани в “ Henri Cartier – Bresson – à подаване на предложения в Париж „, описва умението на фотографа в плен Fade на заден план “ … песента на груб червено вино вече пиян или да се пие, следващия път. “ и да гледам хората . Вземете дълъг изстрел , за да ги постави в контекст , или да влезе точно в с широк отвор , дори и толкова широк, колкото f2.8 и дом в в общ израз или настрани поглед.

4

Вземи си камера за разходка и за малката картина в рамките на голямото изображение изглежда . Помнете Cartier – Bresson образа на човек, скачайки през наводнен район. Виж за тълпи от хора се качваха до автобусна и включва неговата дестинация на фронта. Една възрастна двойка се държат за ръце в парка . Може би тя държи цветя – това е тяхната годишнина ? Дали той просто предлага? Дали са на посещение първото им място за среща отново след много години ? Ако ви се задават въпроси като композиране на вашата снимка , тълкуване на сцената пред вас, така че снимката ви кани зрителя да зададем същите въпроси .

Вашият коментар