Как да създадете Tremere за Vampire : The Masquerade

Tremere са може би най -трудната клана да играе във всяка “ Vampire : The Masquerade . “ С бюрокрация , която прави Washington , DC, изглежда прост , играчът трябва да се разберат тънкостите на този клан по-добре от всеки друг . Това определено не е най-добрият клана за първи път играч . Въпреки това, Tremere също са може би най-мощният от всички кланове , с магия кръв на тяхно разположение . The Tremere са, според историята на играта , древна секта на маговете , които търсят вечен живот и така се прави във вампири . С обратно история така, какво би могло да се обърка? Нещата ще трябва
Notecards
Pencil
лист Character
наръчник Player е. “ Ars Magica “ ролева игра
Lots от 10 едностранни зарове
Tremere клан книга на MarketBook.bg Покажи повече инструкции

1

Говорете със своя разказвач , за да разберете колко точно тя ще се придържа към основната информация , създадена от “ Вампир “ и “ Ars Magica „. Mark Rein – Хаген, един от основните автори на “ Vampire “ игра система , първо пише “ Ars Magica „, а за игра, разположена в Средновековието около магическа група, наречена Tremere . Когато White Wold освобождаване “ Vampire : The Masquerade “ . Голяма част от оригиналния “ Ars Magica “ фон Рейн – Хаген бе включен в клана

2

Прочети книгите старателно. Тъй като Tremere са толкова старателно въз основа на бюрокрацията и лоялност към клана , важно е , че играчът се разберат правилата и разпоредбите на клана добре така , че героят не случайно ги нарушават .

3

Създаване интересна предистория . Във всеки ролева игра, същността на героя е в неговата история . Какво го накара да стане вампир ? За разлика от други кланове , най Tremere служи като човешки последователи в клана , преди те да са обхванати , така фон , включващ произволен акт в резултат на героя да стане вампир не е вероятно да работят .

4

Изучете магия система и да обсъдим каква магия можете да имате с вашия ST. Тъй като има много пътища на магията , че Tremere могат да учат , те са по- тежки , отколкото опит точка други кланове . За да направите една наистина звездна Tremere , вие ще се нуждаят от много по-голям опит , отколкото ако бяхте един клан , който е само на тяхно разположение три дисциплини.

5

Съсредоточете се върху вашите умствени способности . Повечето от дисциплините – на специални способности – на Tremere се основават на психични черти. В LARP това означава, че трябва да бъде умствено Tremere основна, а в настолна това означава, че психичните статистики трябва да бъдат по-добри , отколкото физически или социални статистики .

Вашият коментар