Как да пригодя Fullmetal Alchemist Into Dungeons & Dragons

? Dungeons и Dragons е ролева игра, която е много гъвкава и лесно да се адаптира към различни настройки. Възпроизвеждане на игра, в един свят , че играчите са запознати с е начин да споделя една история, която всеки се радва ; манга и аниме “ Fullmetal Alchemist “ е вълнуващо , авантюристично място, където може да се случи нищо. Това е страхотно място за игра Dungeons и Dragons . Промяна на играта си за настройка “ Fullmetal Alchemist “ не е трудно, но трябва да се направи много за подготовка преди започване на играта си и да бъде много удобно с правилата, които сте using.Things ви е нужно
Подземия и дракони правилници MarketBook.bg: Покажи повече инструкции

1

Избери твоя правила настроен. Dungeons и Dragons в момента е на четвърто набор от правила , въпреки че много играчи се насладите на игра с по-ранни издания , като всички издания имат различни аспекти, които са привлекателни . 3.5 Правилата за изданието са по-лесно да се променят и може да изискват по-малко работа , но правилата за четвъртото издание позволяват много персонализиране , което е много привлекателен .

2

Промяна никакви “ магии „, за да “ алхимия „. В света на “ Fullmetal Alchemist , “ няма магия. Докато алхимия изглежда магически, то се счита за наука. Магии като “ магия Missile „, заклинание на чисто магическа енергия , няма да се вписват в “ Fullmetal Alchemist “ свят , но можете да промените заглавието на правописа и аромат текста, за да се поберат по-добре. Можете също така да създадете свои собствени заклинания , което ще отнеме повече време, но ще направи света да изглежда по- пълно.

3

Създаване на клас “ алхимик “ . Повечето от вашите играчи може би ще искате да бъдете “ Fullmetal Alchemist “ стил алхимици . The “ съветника “ или “ магьосник “ класовете са лесно приспособени за тази . Например , клас 3.5 издание “ магьосник “ биха могли да бъдат променени, за да представляват природно талантлив алхимик , който има няколко подобни, но мощни способности. Класът на “ съветника “ биха могли да бъдат променени, за да представляват алхимик , който изучава често и има много възможности , но не и мощни такива. Не забравяйте, че алхимиците в историята са “ тематични “ способности, като пожар способности Roy Mustang е . Позволяват на играчите си, за да изберете тема , и дизайн правилата на играта , така че избора на нови “ алхимия “ ​​способности ( заклинания ), в рамките на тази тема прави характера им по-мощен . В допълнение , с помощта на умения, които не трябва да излизат с темата прави героите си по-слаба ; например , Roy Mustang е неефективно като боец ​​, ако вали дъжд .

4

Дизайн други класове . Може да имате играчи не искат да бъде алхимик . Класът на “ борец “ е тази, която е особено лесно да се модифицира . Дайте вашите играчи достъп до оръжия , подходящи за “ Fullmetal Alchemist . “ Например , много хора носят оръжие в историята. Адаптиране на статистиката и правилата на лък или арбалет , за да бъде пистолет или пушка , вместо . Освен това, ако установите, че играчите, които са “ алхимици “ са по-мощни от героите на другите играчи , можете да добавите елементи към играта, за да помогне дори нещата.

5

Създаване злодеи . Хомункулуси са общи злодеи в “ Fullmetal Alchemist ; “ можете да модифицирате чудовище с подобни способности, за да бъде хомункулус . Например , едно зомби може лесно да бъде приспособен да бъде слаб хомункулус , но с резултат от разузнаването . Други алхимици също правят добри злодеи . В историята , белега герой има способности, които са специално насочени срещу алхимици , така че можете да създадете характер със способности, които временно или трайно да увредят способностите на Alchemist герои , като им дава правото да изпълни дузпа за атаки , проверки на уменията или спасява.

6

Създаване на света. “ Fullmetal Alchemist “ има както много селски и градски много настройки , които ви оставя на различни места, за да избирате. Герои в историята имат достъп до автомобили и влакове . Решете колко пътуване ще струва и колко бързо може да транспортира знака. В разказа “ Fullmetal Alchemist „, това е възможно да се замени крайници с напълно функционални изкуствени крайници ; герой може да загуби крайник в битка или дори да искате да получите протеза нарочно , за да заявят своя по-мощен . Определете колко това ще струва и какво включва получаване един .

7

Създаване приключения. Това ще варира в зависимост от това дали вашите играчи да се насладят на много битка , много ролеви игри , или смес от двете. Създаване на добри злодеи с ясни програми прави това по-лесно . Използвайте това, което знаем от способности и слабите страни и среди да ги дават предизвикателства на героя играч. Можете също така да ползват терена да се направи интересна битка ; например , една битка по покривите на града, или битка в тесен коридор на влак . Погледни към оригиналната история “ Fullmetal Alchemist “ за вдъхновение , отбелязвайки, интересни места или ситуации.

Вашият коментар