Как да спечелим една Подробна Character Компютърна игра

Нито един съвременен компютър игра е пълна без сложно проектирани , детайлни герои . Играчите , свързани по-лесно да реалистичен характер , което е важен елемент в това как много ползването играчите ще получат от игри. Въпреки това, разработването на детайлна компютърна игра герой е лесно да се каже отколкото да се направи . Съвременните символи на компютърни игри са триизмерни . Не само, че се нуждаят от знаци, за да бъдат проектирани с подробни триизмерни функции , те също трябва да бъдат проектирани по такъв начин, че да позволи на анимация, тъй като интерактивни знаци обикновено се движат около областта на справедливи bit.Things ви е нужно
Graphics софтуер за редактиране
Game софтуер, дизайн на MarketBook.bg Покажи повече инструкции
е. 1

Посочете физическите атрибути , уреждащи начина, по който ще се движи характер . На този етап , да се ограничат физическите атрибути на вашия характер по размер , форма и взаимодействие с елементи . „Х “ оста на движение е хоризонтален, “ Y “ е вертикалата , и “ Z “ е третото измерение . Въведете командата ( например , „INT “ в C + + базирана игра студио за разработка ), за да каже на компютъра, за да се признае един вход . Тогава укажете ключ, който ще направи този ход характер в определена посока . След това въведете броя на местата в секунда , в който героя ще пътува , когато бутонът се натисне посока .

2

Разработване на скелет структурата на вашия характер. Уверете се, че скелетната структура има същата основна форма като размерите ви очертани в своите спецификации движение . Отворете си програма за векторна графика , начертайте линия на торса , кръг за главата, една линия за двете ръце и две линии за два крака .

3

Draw основни триизмерни форми на върха на двумерен скелета сте начертали . Равенство тези 3D форми от пускането заедно множество 2D форми (например два кръга и един квадратни за цилиндър , няколко квадрати и правоъгълници за куб ) . Използвайте тесни цилиндри за ръце и крака , дебели цилиндри за торсове , кутии за крака , кръгове за ръце и овали за главите .

4

Добавете някои основни физически подробности за характера . Разделете ръцете и краката на три части : горна , долна, и съвместна ( капачката на коляното /лакътя ) . За да направите това , просто изберете средната част на всеки цилиндър с помощта на връхната или изберете функцията , нарязани , че част от , и да се премести на три части една от друга .

5

Използвайте опциите на топология във вашата графики редактор, за да добавите много прецизни графики. От топология кутията с инструменти изберете пиксела. Кликнете върху отделните предмети, за да се набележат участъци от тялото на героя ви в пиксел площади , и да регулирате размера и плътността на квадрати , за да се промени формата на обекта. Всяка промяна в пиксел форма или концентрация променя формата на обекта. Направете тези фини промени , докато не са детайлите , които искате на вашите герои . Повторете този процес (от стъпка 3 ), за да се изгради аксесоари, които да добавите към вашия характер.

6

Запиши си 3D, подробна спрайт като изображение . Назад към вашия код за характера, и уточнява “ IMG = (име вложка снимката тук ) . JPG . “ Това го определя така , че движението на изображението атрибути ви очерта предприятието прилага към изображението, което развита.

Вашият коментар