Картонени Настолни игри за наука класове да спечелим

дават възможност на учениците да създават boardgames за тяхната наука клас може да внуши по-голям интерес към темата се преподава . Той може да направи изследвания за игра забавно данни и дори накара някои да направи допълнителни изследвания извън необходимия обхват . Тя създава студенти дейност могат да извършват след завършване назначен тяхната работа в хода на годината. Създаване boardgames може да бъде просто въпрос на смяна и /или творчество. Chemistry Scrabble

Основната дъската е мрежа за полагане на плочки игра . Изрежете картонени квадрати ( плочки ) и ги обозначават с периодични елементи и цифрови цифри . Присвояване на стойности на всеки елемент или номер въз основа на колко често се използва този елемент или номер в химични формули. Комплект основни правила за всяка игра. Например , ако една единица се извършва на скали и минерали , които позволяват само на тези видове формули в игра. Студентите могат да се дават на ден за изследвания и пишат свой ​​собствен “ яслите лист “ на химичните съединения за каквото и камък или минерална те да се сетиш. Играта се играе като Scrabble .

Solar System

борда на играта има слънце в центъра и 11 празни орбитални пистите за планетите и планетите -джуджета Плутон , Ерис и споделяне на 11 орбита , Haumea и Makemake . Играя парчета са всички изрязаните кръга ( същия размер за лекота на използване ) . Всеки кръг е с етикет с името на една планета или луна . По желание можете да добавите в множество кръгове с надпис “ астероид “ за астероидния пояс . За игра , ще трябва един чифт от 6 -странни зарчета . Всяка планета и луна има стойност точка въз основа на степента на трудност при поместването му на своя орбита. Съхранявайте кръга разклатят в чанта . Започнете играта с всеки произволно съставяне на три парчета. Играй започва с всеки, който е изготвил най-голямата планета . Ако е необходимо, да продължи кръг на изготвяне парчета , докато планетата се изтегля . Първият играч хвърля заровете . Играчът може да използва или броя от един зар ( негов избор ) или сумата от двата зара да се движат парче . Броят трябва да е точния брой да поставите един от неговите планетарни обекти на правилното орбита . Така например , не се изисква да се постави на Юпитер на петия орбитата хвърляне на пет . Това може да бъде от пет на една матрица или от комбиниран общо пет от двете зарчета . ( Ако използвате астероиди , и за планетата джудже Церера , хвърляне на четири или пет се изисква, тъй като астероидния пояс е между Марс и Юпитер. Това означава, астероиди са най-лесно да се поставят и ще бъде на стойност само една точка. Ceres може да струва два само защото е уникален парче ) стойности Point могат да се поставят , както следва : . Mercury (в първия орбитата ) и Haumea и Makemake през 11 орбитата ще бъде най-трудното да се постави , така че те са си струва осем точки. Eris , в 10-та орбита , е седем точки. Венера и Плутон са на стойност шест точки. Земята , Марс и Нептун ще бъде на стойност пет точки. Юпитер и Уран са четири , докато Сатурн идва в три точки. Всички луни имат същата стойност като свързаните с тях планета , тъй като те трябва да стигнат до същия орбита . Въпреки това, луна не могат да бъдат поставени в орбита , докато планетата е там. Ако играчът хвърля 12 , той може да търгува един от неизиграни неговите пиеси за неизиграни парчета на друг играч или той може да използва ролката като жокер и поставете един от неговите парчета в съответната орбита . В края на всяка ролка и след парче е играна (ако приемем, играчът хвърля редица той може да използва ) играчът равенства друга игра парче от торбата . Играта продължава , докато всички парчета са били съставени от чантата и един играч е поставил всичките си парчета. По това време , играчът с най-висок резултат печели.

Вашият коментар