Инструкция за платформинг в AS3

платформени игри са били около продължение на години . Както характеризира с една от оригиналните “ Donkey Kong “ създадена от Nintendo през 1981 г., платформа за игри, присъстващи на геймърите с основната предизвикателството на скачайки от една платформа към следващата , без да падне или да текат в пречки за цел да премахне вашия герой от играта. ActionScript 3.0 ( AS3 ) е най-новата версия на ActionScript и е езикът за програмиране на Flash платформата на Adobe , която помага на програмистите в създаването на взаимодействие в своите игри, и по-конкретно , платформа за игри . Инструкции

1

Създайте своя характер , което е първата стъпка в създаването на урок за вашата платформа игра, в AS3 опит. Вашата цел в тази стъпка е да се даде възможност на вашия характер , за да се движи наляво и надясно , както и оставянето му да скочи.

2

построи първата си ниво за вашия характер , за да се състезават във вашата игра платформа. Вие ще създаде блокове за вашия характер , за да застане на този етап от развитието на вашето играта .

3

Програма различните елементи в играта си сега, че сте разработен вашия характер и на ниво. В допълнение към блоковете , Вашата програма за игра, така вашият герой ще падне , когато тя не стои на един от блоковете . Можете също така да се развие повече елементи за вашия характер да стои включен, докато програмиране. Kenny Sun на г-н Sun Studios също така препоръчва да програмирате играта си в този момент , за да се движи наляво и надясно, както на характера ви се движи извън екрана от двете страни .

4

Добави различните елементи на вашето ниво . Създаване на стълби , което позволява на вашия характер , за да се изкачи нагоре , след като е паднал от един от пероните . Mr Sun Studios съветва създавате брони тук , както добре. Това са тела в играта си , че вашият герой може да тичам в скача и се върнахме, но няма да бъде в състояние да се движи сам. Вашият герой ще трябва да има начин да се получи над бронята , като с помощта на стълба или скачайки от една платформа на друга.

5

Build враг за вашия характер . За да се направи Целта на играта по-сложен , отколкото просто да получаваме от точка А до точка Б по катерене и скачане , добавете враг характер, за да се създаде променлива, която повишава трудността на играта си .

6

Complete ниво чрез добавяне на стимули и крайна точка . Както и в “ Donkey Kong “ целта е да се получи от дъното на изкачване изкачване до върха. Направете същото и тук чрез създаване на финалната линия . Mr Sun Studios препоръчва предоставяне на стимули по протежение на пътя , като златни монети.

7

изграждане на табло , за да следите как се справят участниците в играта . Също така се уверете, че ви предостави един бутон за нулиране , че ще се рестартира резултата , когато нова игра се стартира .

Вашият коментар