Как да редактираме GMod Textures

“ Mod Гари “ е пясък игра, която идва с няма предварително определени цели или цели за играча да се следват. Вместо това, той разполага с много инструменти и предмети , които ви позволяват да се играе с обектите и забавляват себе си , като използвате инструментите обаче искате . Подобно на други игри , изградени върху Source двигател на Valve , “ Mod Гари “ е напълно приспособима , от картите , които създавате с текстурите , които използвате в рамките на играта . Инструкции

1

Отворете си “ Mod Гари “ инсталационната папка . Това ще варира в зависимост от това къде сте избрали да инсталирате Steam. Местоположението му по подразбиране е „Program Files (x86 ) “ папка на вашия C диск.

2

Кликнете два пъти върху “ Материали “ папка .

3

Отворете папката, където сте си обичай текстури.

4

Плъзнете текстура файлове в “ материали “ файла. Потвърдете , ако се появи подкана да презапишете всички файлове .

5

Кликнете два пъти върху иконата на Hammer на вашия работен плот . Изчакайте програмата да се зареди напълно .

6

Щракнете върху “ File“ и “ Open „. Отидете до папката ви карти , които сте определили , когато сте конфигурирали “ Mod Гари . “ Кликнете два пъти върху картата.

7

Изберете вашата нова текстура в Texture Browser , разположен на дясната лента на програмата. Въведете името на файла в полето за търсене, за да се ускори процеса.

8

Щракнете върху стрелката в лентата с инструменти на лявата ръка. Щракнете върху повърхността на картата, която искате да промените.

9

Натиснете бутона “ Apply Избрани Texture . “ Текстурата избран в Texture Browser ще се прилага към повърхността , който сте избрали на картата.

10

Повторете стъпки 7 до 9 за всички текстури , които искате да редактирате. Щракнете върху “ File“ и “ Save“, за да запазите промените .

Вашият коментар