Как да възстановите Залата Тестване в Oblivion

Bethseda Software на “ Oblivion “ е четвъртата игра от поредицата “ Elder Scrolls “ и , в съответствие с “ Elder Scrolls “ традиция , е пълен с тайни. Една от тези тайни е Залата Тестване, площ първоначално използван от разработчиците да тестват оръжия, брони , NPC-та и чудовища. Районът е на разположение на играчите , използващи мамят код . За съжаление, единственият начин да се изчисти Залата тестване след това проучване е ръчно , като се използват други кодове мамят . Инструкции

1

Натиснете „~ “ ключ , за да отворите текстовото поле мамят код . The „~ “ ключ обикновено се намира над бутона “ Tab “ и ще трябва да задръжте натиснат “ Shift “ ключ , докато натискане на бутона “ ` „, за да въведете правилния символ .

2

Type “ COC testinghall “ в текстовото поле , без кавичките и натиснете “ Enter „. Вие ще бъдат транспортирани до Залата на изпитване. Вътре в зала Тестване ще намерите Creature Test стая , изпълнен с чудовища ; НДК тест стая , изпълнена с NPC-та (не- играч знака) ; град на име Hawkhaven ; и стаи , посветени на оръжие , броня , облекло и къща декоративни елементи .

3

Open сандъци да получат достъп до всеки елемент на разположение в играта. Борба чудовища, за да усъвършенстват бойните техники. Практика заключване бране на заключени врати и сандъци .

4

подменяйте елементи , които ви отведе чрез отваряне на текстовото поле мамят код , пишете в “ player.additem XY „, където “ X “ е кодът за елемента и “ Y “ е броя на елементите, които биха искали , и натиснете “ Enter „. На продукта или продуктите ще се появят в инвентара си и могат да бъдат заменени в гърдите сте премахнали оригиналния елемент от . Например, ако искате да замените Grand Пръстен на Sneak , тип “ player.additem 00092AB5 1″ в текстовото поле и натиснете “ Enter „. Вие ще получите един Grand Ring на Sneak .

5

Замяна на чудовища или NPC-та , които ви убиват , като се използва един и същ код е описано в Стъпка 4 Например, ако си убил един плъх и биха искали да се замени плъх , отворете текстовото поле мамят код и тип “ player.additem 00025314 1″ и един плъх ще се появи в игра. Можете да използвате този метод с чудовища или NPC-та .

6

Отворете текстовото поле мамят код , тип “ player.coc X „, където “ X “ е кодът за град или място , в конзолата и натиснете “ Enter „. Вие ще бъдете телепортирани от залата Тестване и с града или местоположението, което сте избрали. Например, ако напишете “ player.coc AnvilLighthouse “ ще ви телепортират от залата Тестване и до фара Anvil . Имайте предвид , че кодексите за местоположение са малки или главни букви .

Вашият коментар