Как да спечелим една Build да оцелеем Game на Roblox

Един от най- популярните режими на игра в “ Roblox “ е “ Изграждане да оцелеем “ режим на игра , в която играчите трябва да строят язовири, заслони, крепости и други укрепления , за да оцелее за предстоящо бедствие. Докато играете като режим на игра е неистов и предизвикателна пъзел за много играчи , включили такава игра е рядко толкова лесно . С изтеглянето на шаблон и промяна на спецификациите на играта „, подробности вижте “ геймърите могат да създават свои собствени “ Билд да оцелеем “ игра. Инструкции

1

Изтеглете “ Билд да оцелеем “ шаблон от сайта на “ Roblox “ чрез търсене за “ Билд да оцелеем комплект “ или “ Билд да оцелеем шаблон “ в базата данни “ Roblox “ . <Бразилски >
2

Отворете шаблона в “ Roblox “ свят редактор .

3

Придвижване до “ Workspace “ в раздела за правото на екрана, за да намерите най- критерии бедствия за играта .

4

Alter точката на мицел за бедствието , като източник на лава или произхода на цунами , като изберете точката на мицел и го плъзнете на място по ваш избор .

5

Build настройка около точката на мицел , за да създадете монтаж среща за бедствието. Например , ако катастрофата е вулкан, който изригва лава , изграждане на огромна планина чрез плъзгане тухли в началото на всяка друга , а след това преместете точката на произход до върха на планината .

6

Alter времето от въвеждане на нов номер в непосредствена близост до „Чакай време“ или “ забавяне“ променливи , в зависимост от шаблона. Този брой отразява колко секунди да премине между всяко бедствие , което определя колко време един играч трябва да изгради укрепления преди режим на оцеляване започва.

7

Отворете “ Script “ в раздела от прозореца “ Workspace “ за да влезете в играта код.

8

Търсене за следните линии на скрипт в кода . Ако кодът вече не съществува , а след това го добавите в края на кода.

Function onTouched (засичане )

Game.Workspace.Player.Humanoid.Health = 0

Последна

Script.Parent.Touched : свържете ( onTouched )

Вашият коментар