Как да използваме физика Арматура Game Engine

В Game Engine, арматура е инструмент, който позволява на дизайнерите да се възпроизведе Краля физика без обвързване всяка част на модела заедно. Действайки като костите на тялото , арматура може да служи като пряк път за дизайнери и по-лесен начин за играта, за да обработим действията на Краля на събитието. Създаване на армировка в един обект е проста процедура , че всяка игра дизайнер може да постигне в Game Engine. Инструкции

1

Изберете „View „, след това „Top „, за да се ориентират фотоапарата от най- долна позиция.

2 Натиснете бутона „пространство“

, след това кликнете „Добави“ в менюто, което се появява , следван от “ котвата „.

3

Натиснете “ X Ray “ в долния ляв ъгъл на екрана, за да получат по- ясна представа за котвата . <Бразилски>
4

Натиснете „в раздела “ бутона, за да влезете в режим на редактиране.

5

Прес „е“ бутона , след това на “ Z „, за да се създаде копие на котвата по оста Z .

6

Orient втората котва топка границата към дъното на площада.

7

Щракнете върху бутона „Редактиране“ , след това “ Добавяне Modifier , “ тогава“ Арматура „.

8

Промяна на името в полето за стойността на“ Арматура „. Бъдете сигурни, за да се възползва думата .

9

Създаване на повече ротори за всеки кост в обекта . Например , човек трябва да има най-малко три арматури по всяко рамо : една арматура за костта на горната част на ръката , а втората котва за костта в предмишницата и една трета арматура да представлява страна . Амбициозни дизайнери дори може да добави допълнителни арматури да представляват пръсти.

10

свързва всяко арматура чрез свързване на кълба в края на котвите , докато сте създали основния скелет на обекта.
<Бразилски > 11

запазване на промените , за да се запази арматура структурата на вашия обект.

Вашият коментар