Rummy – O Инструкции

Rummy – O е вариант на играта на карти Rummy , която се играе с плочки , а не на карти. Също известен като Rummikub , Tile Rummy , Руми Tiles , Rummy Cube , RummyKub , RummiCub , Rummicube и Rummycub , в зависимост от производителя , той е изобретен през 1930 г. от Ефрем Hertzano . Една игра , която изисква късмет , така и стратегическо планиране , тя може да осигури часове забавление . Инструкции
Основни правила

1

Играй играта с двама до четирима души . Има 106 плочки в четири различни цвята , черно , червено, оранжево и синьо, с числа от 1 до 13. Включени в тези плочки са два шегаджии диви ( плочки ) .

2

Елиминирайте всички плочки от вашия багажник за да спечели играта . Постигаме това, като ги превръщат в обявяване на комбинации , които са писти и групи от числа.

3

Дръжте като няколко точки във вашите ръце , колкото е възможно , тъй като ще загубите броя на точките, които имат в ръката си , когато противник излиза на първо място.

4

Смесете плочките с лицето надолу върху масата. Всеки играч трябва да вземете една плочка . Играчът с най-висок брой на неговата плочка отива първият . Останалата част от играчите се редуват да вървят в обратна на часовниковата стрелка посока. След определяне на първия играч , всеки играч трябва да вземете 14 плочки и ги поставете върху багажник нея.

Играете играта

5

Възпроизвеждане на етап, ако имате най-малко три плочки от един и същи цвят в последователен ред – например, червен шест , седем и осем . Възпроизвеждане на група, ако имате три или повече плочки с един и същ номер , но с различни цветове – например , три плочки с броя шест от тях, в оранжево , черно и червено. Плочки трябва да се поставят с лице нагоре на масата.

6

Поставете плочките на масата , когато има първоначален обявявам от 50 точки в една или повече групи, или писти. Тези точки трябва да идват от плочки , които вече са си багажник . Всяка плочка е на стойност на броя на точките , отпечатани върху плочката. Jokers може да замести някой теракот и са на стойност 30 точки всеки. Срокът за завой е две минути.

7

Играй “ на масата „, след като сте направили първата си обявявам , манипулират и да пренаредите вашите предишни обявяване на комбинации . Уверете се, че всяка група съдържа най-малко три плочки. Вие не може да вземе една керемида далеч от обявявам , че има жокер в него ; можете да вземете шегаджия от сливането чрез обмен за плочки в ръката си на една и съща стойност, която е представлявал . Трябва да използвате шегаджия веднага след това изваждане на обявявам , в комбинация с най-малко две плочки от ръката ви , да се обявявам друг на масата. Ако не можете да добавите към предишните обявяване на комбинации от вашите собствени или на опонентите ви , вие трябва да вземете плочки от масата и изчакайте до следващия ваш ред да играе . Продължи бране на плочки всеки ход , докато не сте в състояние да играе .

8

Резултат от срещата , когато един играч е играл всички плочки на рейка нея. Jokers са на стойност 30 точки ; всички други плочки са на стойност размера на номиналната стойност на плочката. Всеки играч , възлиза на стойността на плочките тя е постановила на масата и се изваждат размера на стойността на плочките , останали в багажник нея. Победителят изчислява показателя си чрез сумиране на плочките тя е постановила на масата и да ги добавите към общите суми на плочките други играчи не са оставяли на масата.

Публикувано в Games

Вашият коментар