Goodnight Moon Игра Directions

“ Goodnight Moon“ е детска съвпадение игра, базирана на класическата книга на Маргарет Wise Браун, “ Goodnight Moon, “ добре позната приказка за лека нощ . Тази игра е предназначена за 1-4 играчи , на възраст 2 и нагоре, и помага за насърчаване съвпадение и сръчност умения , както и следните правила и споделяне с други хора . Той също така помага на децата да развият език , зрителни , когнитивни и памет умения. The “ Goodnight Moon“ играта е семейно-приятелски и включва шест , подходящи за възрастта нива, за да запазите всички забавляваха . Инструкции
начинаещи Matching Game

1

дам един игралното борда на всеки играч. Ако играете с деца под тригодишна възраст , би било по-добре да се ограничи играта едно дете в даден момент.

2

Разбъркване на 24 еднакви карти и да ги постави в една купчина , с лицето надолу на масата.

3

Начертайте една карта от тестето и го задръжте за играчите да се види. Играчът чийто борд има съвпадение на снимката може да се позове на картата. Инструктирайте играчът да поставите картата в горната част на съвпадение на площада на борда им .

4

Начертайте още една карта от тестето и да го покаже на играчите. Продължи да играе , докато всички играчи са попълнили техните дъски с еднакви карти . Всеки печели.

5

Насърчавайте децата чрез използване на положителна обратна връзка , като например , “ Добра работа „, “ Вие сте много добър в като се превръща “ и “ Good съвпадение . “ Това е чудесен начин да се помогне на малките играчи развиват търпение , сътрудничество и положително самочувствие. Наем Разширено съвпадение на игри в
6

Имате всеки играч вземете борда игра. <Бразилски>
7

Shuffle еднакви карти и разпространението им с лицето нагоре на масата. Уверете се, че те са в обсега на всички играчи .

8

Започнете играта с най-младия играч . На ваш ред , изберете една карта от купчината , която отговаря на квадрат на борда си . Поставете картата в горната част на площада , тогава играчът отляво отива следващия .

9

продължи да играе по този начин, докато всички карти са били посрещнати . Всички играчи спечелят .

10

Флип дъските играя отново към черно- бялата страна и да играе играта, както по-горе. В черно- бялата страна добавя визуално предизвикателство в играта .

Memory Game

11

Имате всеки играч изберете борда .

12

Разбъркване на 24 еднакви карти и ги поставете с лицето надолу върху масата. Подреди картите в редици , които са видими за всички играчи .

13

Изберете карта и я обърнете . Сканирайте вашия игралното борда , за да видите , ако имате един мач . Поставете картата в горната част на съвпадение на площада и да вземат друг обрат.

14

Флип картичката в същото положение , ако не разполагате с един мач .

15

Внимавайте, тъй като други играчи флип над еднакви карти . Не забравяйте, когато те са в редовете , и да го използвате в своя полза , когато е ваш ред отново. Първият играч, за да запълни тяхната борда печели.

“ Goodnight Moon“ Room Board /Какво липсва?

16

Поставете “ Goodnight Moon“ стая дъската на масата . Нарисувай едно съвпадение карта и да го покаже на играча. Накарайте ги да търсят съвета за съвпадение на обекта.

17

Поставете картата на страната , след като те намери обекта . Начертайте друга карта за играча , за да търсите , и да продължи да играе по този начин. Ограничаване на играта, за пет или шест карти за малки деца , а след това постепенно да се увеличи до пълния тестето карти.

18

Поставете седем от еднакви карти с лицето нагоре на масата за “ Какво липсва ? “ игра. Поставете останалите карти в купчина край на реда. Дайте възможност на играчите да гледат внимателно над картите и се опитват да ги запомня . Започнете играта с най-младия играч .

19

имат всички играчи си затварят очите за ваш ред . Извадете една карта от масата и я държи зад гърба си или от погледа . Разбъркване на реда на карти , след това позволи на играчите да разкрият техните очи . Играчът от ляво трябва да гледа на карти и се опитайте да разбера кой липсва. Ако те ще получат правото на картата, те ще получат , за да я пази. Ако не го направят , играта преминава към следващия играч за своя шанс да се отгатне . Ако никой не може да назове липсва карта, оригинален играчът трябва да се направи нова и я поставете на масата. Играчът на ляво сега е “ Той „. MarketBook.bg: 20

продължи да играе , докато има толкова много карти наляво , тъй като има играчи. Тогава всеки играч има една карта и се брои стака си . Играчът с най-много карти печели.

Вашият коментар