Как да направите персонализиран Class в Dungeons и Dragons

Третото издание на Dungeons и Dragons е свършил отлична работа за показване играчи основните механиката на играта. Описанията на съществото и точките са толкова подробни , че е лесно да се направят промени , както големи, така и малки, за да ги персонализирате за вашата кампания или вашия характер. За същата цел, клас система Dungeons и Dragons е толкова лесно да се манипулира , че можете да създадете специално изградена клас в много малко време . Прочетете, за да научите more.Things ви е нужно
Dungeons и Dragons Players Наръчник
Dungeons и Dragons Dungeon магистърска Guide MarketBook.bg: Покажи повече инструкции

1

Решете на вашия цялостна концепция за класа . По-подробната класа е в ума си , толкова по-лесно ще бъде да се изработи .

2

Разбера ако класът ще бъде базов клас или престиж клас . Ако в класа има много специфичен фокус, ограничена зона , където тя може да функционира или ограничена способност набор , след това да създадете престиж клас . Ако в класа има повече общи способности и оперативни райони , след това да създадете базов клас .

3

Pick приблизителния брой на нива вашия клас ще има . Базови класове винаги имат 20 нива – докато престижни класове обикновено имат 3 , 5 или 10 (но може да има произволен брой ) . Това ще ви даде насоки за това, колко специални способности на класа ще се нуждаят , размерът на правописа леене, атакуваща сила и така нататък

4

Изберете вашите основни номера за вашия клас : . База атака бонус , спестяване хвърля , удари на инструментална и умения точки. Това е мястото, където вашата концепция наистина ще ви помогне . По-голямата част от тях ще бъдат очевидни (например , правописа колела почти винаги имат високо ще спаси ) , но ако имате такива, които не са сигурни за , тези марки и можете да ги променяте по-късно .

5

Започнете да работят на специални способности на вашия клас . Направете добавки възможностите за напредък по логичен начин (например , Rouges получаване на Sneak Attack всяко друго ниво или Rangers получаване Необлагодетелствани Enemy всеки пет нива) . Не създавайте случайни списъци. Това не е необичайно да се наложи да превключите развоя на мача от оригиналните си идеи в този момент . Постарай се да се уверите, че класът получава нещо на всяко ниво , дори ако това е просто атака или запишете се увеличава ; никой не иска празни нива.

6

умения Изберете класа . Когато вдигате умения , имайте предвид броя на точките за умения на класа ще притежават. Ако класа притежава само 2 + Int точки за след това те също ще имат ограничен набор от умения , както добре. Важно е, че това се прави , след като специалните способности са избрани в случай способност изисква проверка на уменията .

7

Взема решение за магии и правописа прогресии могат да бъдат трудни . Spell прогресии са лесно взети от съществуващи материали . Броят на магии , използвайки класове е много висока, така че това ще ви предпази от налага да работят извън точните прогресии . В зависимост от концепцията на класа , магии могат да бъдат предварително съществуващ списък или специално изградена една . Когато персонализиране списък заклинание , това е важно да се мисли за специалността на класа ; някои магии може да бъде по-лесно да се хвърли и някои по-трудни , отколкото стандарт. На последно място , помислете колко магии класа трябва да имат достъп до ; някои заклинание списъци трябва да имат само една шепа от магии на разположение по всяко едно ниво.

8

Погледни през вашия клас , и да решат , ако всички решения , които сте направили работа навън. Не се страхувайте да се променят части от вашия клас, ако мислите, че те са над – или под – захранва . Двойна проверка на всички от вашите номера, за да се гарантира, че те работят с идеите, които сте имали след избора им . Най- важното е, че се уверете, че този клас е това, което искате . Това е лесно да се глуха линия , докато работите върху нещо като това и да излезе с различен резултат , отколкото се очакваше.

9

Playtest вашия клас . Ако работите с една игра, където играчът играе потребителски клас , се уверете, че те знаят способностите на класовете могат да се променят с напредването на играта . Ако те не са в добри отношения с това, тогава вие трябва да намерите друг играч, за да го тествате . Една алтернатива е да има NPC използвайте класа . Това ще изисква повече работа от ваша страна, но механиците ще бъде по-лесно да се тества и да се промени.

Вашият коментар