Историята на преносими игри

Възпроизвеждане на разнообразие от игри на вашия мобилен телефон или PDA , е почти често срещано в този ден и възраст. Но имаше време, когато джобните игри бяха цел устройства за развлечение единични, което се проведе на скромен 9 волтова батерия или две AAA батерии . Знаейки, където джобни видео игри са дошли и как те са се развили могат да направят не само ви ценят изчислителна мощност на вашия Blackberry , но също така може да ви накара да се носталгия по онези проста червена LED игри от недалечното минало . 1970

В няколко компании на 1970 са работили усилено, за да се възползва от евтини компоненти и почти безкрайни възможности на чип микропроцесор. През 1977 г. дебютира Mattel серия от спортно- базирани преносими игри, които използват серия от червена светлина светодиоди и лесно програмиране , за да се даде възможност на децата (най-вече момчета) да играят футбол или бейзбол по време на езда в колата до къщата на баба .
Tomy последвано преднината на Mattel , чрез представяне на “ премигване „, ръчен версия на супер – популярната “ Pong “ играта. За разлика игра Mattel , двама играчи могат да играят “ Blip “ в същото време , като шофиране пътувания с повече от едно дете, малко по-тих и за родителите .

1980 “

<стр. > до 1980 -те години дори относително неизвестни японски електронни компании се опитват да натрапвам се на Mattel и територия Томи . Популярната игра Nintendo и Watch “ серия от ръчни игри , предлагани по-разнообразен стил на игра , играчите могат да “ движат “ тяхната икона или символ наляво, надясно , нагоре и надолу, но само в предварително програмирани райони все още повишеното разнообразие от игри – . – голямата част от които са чуждестранни спортни свързани – и по-малкия пакет, за многогодишно хит
от 1989 г., Nintendo е преместил в малки , гъвкави игрални устройства го calledGame Boys за разлика от по-ранните системи за игра , право на игра Boys . . Nintendo да максимизират печалбите от продажбата на игри отделно. Дори по-добре , технологията е издръжлив и платформата е гъвкава.
Наем 1990

Може би признава, че Nintendo е имал хит на ръцете си , няколко производители игра опитаха ръцете им при вземане на конкурент на Boy Game . Lynx Atari е , Game Gear Sega и Nomad Sega бяха бил предложен като съперници на момчето игра . Макар никой от тях не успяваше за повече от няколко години . , те са бързи Nintendo да предложи нов , цвят проверени версия на Game Boy , Game Boy Color
Game Boy Color имаше и друго предимство пред своите конкуренти ; тя може да работи по-старите Game Boy игри , като по този начин позволява на феновете на преносими игра да запазят първоначалната си библиотека и да я разширяват с цветни заглавия.

за 2000 е.

След като се пързаляха чрез 1990- те години по силата на оригиналния Game Boy , само за да бъдат буркани в иновациите в края на десетилетието , Nintendo реши да остане напред на кривата с Game Boy линия. През 2001 г. , Game Boy Advance се похвали с по- ергономична форма , по-добри игри и по-силни графика. Отново през 2003 г., Nintendo представи флип – телефон , вдъхновен Game Boy Advance SP с по-добър екран и по-силен процесорна мощ . Една година по-късно , тя въвежда Nintendo DS. Въпреки че ДС ( което е съкращение от Dual Screen ) все още биха могли да играят по-старите Game Boy заглавия, неговото новаторско използване на сензорен екран , безжична свързаност и нов формат за игри е отклонение от по-старите Game Boy модел.
Някои конкуренцията , в формата на PSP на Sony ( Play Station Portable) пристигна през 2004 г. и започва да разяжда господство на Nintendo в пазара на преносими компютри за игри . В допълнение към игри и безжична свързаност, PSP предлага филми, музика и други способности на ДС не може да се копира .

Мобилни телефони и PDA устройства

Nokia е кредитирана с начало мобилен телефон игри тенденция чрез въвеждане Snake в своите 1997 модела телефони. От началото на новия век , Nokia и неговите конкуренти бяха инсталирани буквално милиони Snake и змия клонинги върху мобилните телефони и дори започна да предлага цветни екрани , за да играете игри на . С появата на Java Micro Edition и друг софтуер , Cellphones – и асистенти лични данни или “ PDA “ и – . Започнаха бяга марка версии на популярни игри
До 2005 г. , преносими игрални се е преместил върху клетъчни телефони и PDA платформи с поразителен агресия . През 2005 г. , версиите за мобилен телефон и PDA игри са били на стойност около 80 милиона долара приходи за една компания , Jamdat , сам. Apple сега позволява на любителски и професионални дизайнери възможността да проектират и продават своите игри през магазина на Apple “ App “ .

Вашият коментар