Как да пуснете една кампания злата партия Dungeons и Dragons

В основата на писалка и хартия ролева игра Dungeons и Dragons , е идеята да има играчи се правят на велики герои , които защитават царства от различни злини на света. Понякога вашите играчи могат да се чувстват задушени – винаги се налага да вземе високото път , прекарвайки цялото си време е алтруистично и почтен . Стилът „зло лице“ на кампанията позволява на играчите си да играят роля зли или егоистични герои, които не са мотивирани от желанието да направим добри deeds.Things ви е нужно
Подземия и дракони правилници
Моливи
символни зарове
Sheets MarketBook.bg: Покажи повече инструкции

1

Създаване на цялостна история дъга точно както бихте направили със стандартна кампания , но оставят повече подробности , за да се състои в движение по време на играта . Една страна на злите герои има тенденция да бъде по- непредсказуем , отколкото добра необвързаните страни , като играчите ще се чувстват като те имат по-голяма свобода да се справи с проблеми по различни начини .

2

Дайте героите различни основания, поради те би искал да отиде на едно приключение или защита на града от нашествие. Докато злите герои ще игнорират молба за помощ от един беден град бъз, те със сигурност ще имат свои интереси раздразни от богат търговец с молба да попълните една и съща задача , докато висеше един як награда пред тях . Също така, те обикновено не трябва да се грижи за съдбата на затънтено село на път да бъде превишен от ордата на kobolds , но ако по някаква причина те не са могли да напуснат селото чувствата им ще се променят много бързо.

<Бразилски> 3

Позволете на играчите да прекарват повече време да се отдадат в действия, които нормално би било от масата във всяка друга игра на сесията . Ако един от героите иска да се опита да повдигне армия и изпревари царство , измъчват крадеца , който е бил заловен за кражба от партията , свиква и се свързват един демон създание да изпълняват заповедите на партията , или дори да намери вратичка в местен закон, който му позволява да открадне бизнес от един съперник , дайте си достатъчно възможности да го направят.

4

Използвайте същите последици за зли или незаконни действия, които ще бъдат налични в една нормална кампания. Все още трябва да бъде последици за страната , ако те открито извършват престъпления в града, но като зли герои те или ще бъдат по-малко вероятно да се грижи за тези последици , или е по-вероятно да бъде в състояние да ги игнорирате, чрез хитрост , манипулация , или груба сила .

5

Не забравяйте, че на парти, изпълнено със зли бойци и магьосници ще бъде също толкова заинтересовани в ограбване древна рушаща разруха за своята забравена орда на съкровище , като добър необвързаните партия ще бъде. Просто, защото героите са незаинтересовани от етика или морал не означава, че те не се нуждаят от пари или желание по-мощни магически предмети .

6

Чувствайте се свободни да имат основните врагове на партията да бъде себе си злото . Злите герои и чудовища, не трябва да се разбираме един с друг , само защото те не ми пука , че отделихте време да се ангажират добри действия. Един луд некромант може да мисли , че злото страна е също толкова голяма заплаха за него, тъй като една добра страна , и хаотични същества като демони не се интересуват какъв вид на хора, които се разкъсва на парчета .

Вашият коментар