Правила за Wargaming

симулирани бойни игри се играят като хоби “ военни игри „, тъй като публикуването на Хърбърт Уелс “ “ Малки войни “ през 1913 г. Много от различни автори и издатели са произведени правило определя , които позволяват контрол на армии в исторически, фантазия и дори науката настройки -fiction . С течение на времето , настолна военни игри са се превърнали в настолни игри , видео игри, и други медии , които следват подобни насоки, които да позволяват реалистични битки между противници на човека . Схватка Games

Схватка правила на играта се прилагат към тези игри, където отделните символи са по-важни , отколкото строга единици. Властелинът на пръстените миниатюри игра от Games Workshop и игра на дъска Heroscape са страхотни примери . Схватка правила на играта се върти около конкретните личности , участващи в конфликта, и до голяма степен подчертават своите способности и точкови стойности или разходи на ресурси . Често героите ще притежават специални умения, или оръжия, далеч отвъд тази на типичните войници.

Unit – Въз Армиите в

Игри , които се фокусират върху единици, както е централното ядро ​​на армията създадете друг набор от правила. Единичните – базирани игри разчитат предимно на командири и морала , и става възможно да се фрезова вражески единици чрез унищожаване на определен брой от своите войници . Възраст на Empires за PC и пламъците миниатюри игра на война фокус върху единица базирани борба . Повечето герои в тези игри са или отнесени към единица или наддаване на ползи от е близо приятелски командир . Единици са сплотени групи , които са обучени заедно и споделят едни и същи способности и атрибути .

Въздушни битки в

игри като сериите Crimson Skies и междузвездни миниатюри на боен Gothic избягват типични настройки на терена , за да вземе борба до небето . Въздушни правила бойни могат да бъдат както схватка или образуване на базата . Типични съображения за въздушни правила включват боеприпаси и loadouts , скорости на движение и гъвкавост , а дори и разхода на гориво. Самолети и дирижабли може да се срине до основи от приемането на прекалено много щети или сблъсък с един друг с висока скорост.

Морски битки

Много престрелка и единица базирани игри включват правила за военни кораби или като транспорт или канонерки . Видеоиграта Battlestations : Pacific и Дейви Джоунс Locker модел игра илюстрират жанра на правила, където платна и витла трябва двете класации щети и информация скорост. Канонерки трябва да се справят с все по- променящата терена и отклонението създадена от морето , както и боеприпаси и претоварни времена. Военноморските правила ще се съсредоточат основно на самите кораби , с всяка от които има свои собствени статистика в допълнение към всички единици на екипажа.

Fantasy Правила

Различните игри от Warhammer 40,000 и Warcraft линии да се възползват от голямо разнообразие от правила за миниатюри, настолни игри , видео и игри с карти . Тези игри също включват фентъзи елементи като магически заклинания и призоваване на подкрепления. Правила , които се занимават с магия , обикновено включват граници , ограничения , както и да определят колко магии или какви видове колела могат да използват по време на битка . Те могат също така да посочва как тези мистериозни елементи взаимодействат с технологиите и единици на терена.

Публикувано в Games

Вашият коментар