Как да правим Ultra комбота на Killer Instinct на SNES

Една от основните равенства на “ Killer Instinct “ на Super Nintendo е най- обширната система комбо . Опитните играчи могат да правят комбинации с 20, 30 или – в случай на играчи , използващи Orchid характер – 40 попадения . Извършване на дълго комбо на опонента си е белег на умение. В края на всяка битка , можете да направите една Ultra Combo с най-малко 20 попадения , при условие, опонента ви е вече близо до поражение. Инструкции

1

Борба като нормален удар на опонента си във второто му здраве бар, който е червен.

2

продължи да прави щети на своя опонент , докато му здраве бар е близо мигане на червената зона , или последното тримесечие на бара.

3

Започнете комбо , и във всеки един момент по време на комбо , вход Ultra краят на вашия характер . The Ultra краят е бутон герой- специфична последователност, която използвате, за да се задейства Ultra ход ; той може да работи само ако изпълни крайната вход, когато здравето бар опонента ви се да мига в червено. Ultra приключва вход Всеки герой е както следва :

B. Orchid : задръжте Away , натиснете Forward + Medium Punch

Chief Thunder : задръжте Away , натиснете Forward + Quick Punch

Cinder : натиснете Forward , Forward + Fierce Punch

Fulgore : натиснете Forward , Down , Down – Forward + Quick Punch

Glacius : задръжте Away , натиснете Forward + Fierce Punch

Jago : преобръщане на Control Pad от Първа – напред към Първа -Away + Quick Kick

Riptor : задръжте Away , натиснете Forward + Quick Kick

Sabrewulf : дръжте напред, натиснете Away + Quick Kick

Spinal : ролка от Надолу да предаде Fierce + Punch <Бразилски >

TJ Combo : дръжте напред, натиснете Away + Fierce Punch

Вашият коментар