Как да спечелим една Кимоно рокля игра

Dress – нагоре игри, които позволяват на играчите да се поставят в едно произведение на красиви дрехи и търговски гуляи . A кимоно игра позволява на играчите да се обличат просто кукла в селекция от пъстри кимона . Подобно на повечето рокля-нагоре игри , кимоно игри използват Adobe Flash . Често игрите са намерени на уеб сайтове , посветени на рокля-нагоре или Флаш игри . A кимоно игра изисква никакви познания по език за програмиране на Flash , ActionScript.Things ви е нужно
Flash CS3 , CS4 или CS5 MarketBook.bg: Покажи повече инструкции

1

Стартирайте Adobe Flash и създаване на нов файл.

2

Задаване на размера на четката за два пиксела и да увеличите мащаба на платното. Нарисувайте овална форма на женска глава . Вътре в главата , да изготви две бадемовидни очи, малък нос и полукръг устата . В горната част на главата, начертайте Updo прическа . Под главата, изготвя очертанията на тялото на жената .

3

Цвят на тялото с “ Bucket “ инструмент .

4

Отидете до “ Timeline , “ и да подчертае текущия слой . Промяна на името на „Body “ и натиснете бутона “ New Layer “ . Име на новия слой “ Кимоно 1″ и да го маркирате .

5

Кликнете върху “ Brush “ инструмента и кликнете върху черния цвят мостра . Начертайте кимоно над очертанията на жената. Крива на раменете и удължаване на линиите в дълги , широки ръкави. Трейс линията на гърдите, до кръста . На кръста , направи широка лента , която се простира до противоположната страна на тялото . Групата трябва да се простира от горната част на талията към горната част на бедрата . След групата , проследи линията на бедрата. Разширяване на линията в дълга линия, която криви навън леко . Край на кимоното в краката .

6

Маркирайте кимоното , с помощта на “ Arrow “ инструмент . Щракнете с десния бутон и преминете към „Copy „. Това спестява очертанията на кимоно , което ви позволява да го напълни с няколко модела .

7

Добави модел на кимоното , с помощта на “ четка “ и “ Кофа “ оръдията на труда .
<Бразилски > 8

Маркирайте кимоното . Щракнете с десния бутон и превъртете до “ Конвертиране на Symbol . “ В “ Symbol “ изскачащ прозорец текст поле , добавете кода на ActionScript , който позволява на потребителите да се проточат кимоното :

на (натиснете )

{

startDrag ( „“) ;

}

на ( освобождаване)

{

stopDrag () ;

}
<Бразилски > 9

Плъзнете кимоното към десния или левия край на платното.

10

Създайте нов слой и го кръстете “ Кимоно 2 . “ Поставете очертанията на кимоно , или се направи кимоно с нова форма. Добавяне на модел на кимоното , щракнете с десния бутон и превъртете до “ Конвертиране в символ . “ Добавете кода ActionScript за кимоното и плъзнете кимоното в непосредствена близост до първата кимоното :

на (натиснете )

{

startDrag („“ ) ;

}

на ( освобождаване)

{

stopDrag () ;

}

11

Повторете процеса за създаване на кимона и ги превръщат в символи.

12

Кликнете върху менюто „File“ и преминете към „Save As. “ Въведете името “ Кимоно Dress Up „, изберете. SWF файла на типа, и натиснете бутона “ Save“ .

Вашият коментар