CTD : Кърлинг Cheats

Понякога най-простите игри представляват най-голямото предизвикателство . „Crash Test Dummy : Кърлинг “ е една игра, в традицията на “ Удари пингвина “ и други класически Флаш игри , които включват скок в едно същество или човек към една далечна цел. Това е изключително основна предпоставка , но да стигнем до целта е направо трудно. Не съществуват мами за играта , но можете да се възползвате от своята проста програмиране и физика, за да постигнете целта си с минимални усилия. Правилно Достигане Максимална скорост

Един от най -интересните фактори в „Crash Test Dummy : Кърлинг “ е постигането на възможно най-голяма скорост в колата преди да падне стената. Използване на клавиша за интервал , превключвайте предавките като габарит на RPM изкачва към червената линия . За да стартира сляпо при висока скорост, уцели напречната греда пространство възможно най-точно , когато тя пресече бялата линия . Колкото по-близо можете да стигнете до бялата линия , толкова по-добре , и в идеалния случай , след като достигне шеста предавка , вашите RPMs ще достигнат почти бялата линия отново, преди да се удари в стената.

Ъгъл на Launch <Бразилски >

След удара, ще имате друг вариант: посока на полета . Този избор определя как вашия манекен тест катастрофа ще лети във въздуха към целта . Ако изберете ъгъл, който е твърде висока, манекена ще отиде далеч , но няма да се постигне достатъчно разстояние , за да се постигне целта . Ако решите да отидете ниско , манекена ще удари пода и да загубят голяма част от инерцията на триене . Най-добрият начин да се гарантира , че сте се достигне целта е да изберете ъгъл, който ще увеличи максимално летателно време и посока . Повечето успешни изстрелвания са направени под ъгъл от 45 градуса , което води до най-дългата гама и най-малкото съпротивление на въздуха. Този ъгъл ви дава право старта до целта и свежда до минимум контакта имате със земята за най-дълго време .

Вашият коментар