64 Bit Vs. 32 Bit Gamers

По време на петото поколение на видео игра у дома конзола системи в края на 1990 г. , е имало две училища на мисълта : Формат и съхранение пространство срещу графични и времето за зареждане . Системите по това време са били 32-битов или 64- битови системи . Това се отнася до графичната мощ на технологиите , които стоят зад игрите , с идеята е, толкова по-голям броят на малко, толкова по-добри графики . Шестото поколение ( 128 бита) е издаден през 1998 година. Основните претенденти

Докато имаше няколко видео конзоли за игри около това 32 и 64-битова ера , най- отпаднали рано от липса на подкрепа , с изключение на три компании. Това отбеляза въвеждането на Sony в игралната индустрия, като в същото време Nintendo и Sega продължи със следващите си системи. Това са трите основни претенденти на пето поколение конзола война в Съединените щати .

32 битови системи на

Петото поколение на дома игрални системи имаше две основни 32 битови претенденти ; Sega и Sony . Sega пусна най-новата си конзола с Sega Saturn и това също отбеляза въвеждането на Sony Playstation . И двете системи са били освободени през 1994 г. и се използва формат CD – базирани . Основното предимство на формата на CD е, че те биха могли да държат много повече информация , и игрални разработчиците са имали много повече място да се включат неща, като например видео изрязани сцени , симфонична музика и диалог в техните игри.

<Бразилски> е. системата за 64 Bit

Петото поколение наистина имаше , но един истински претендент с 64 -битови технологии. Докато Sony и Sega фокусира усилията си върху новата технология CD базирани, Nintendo проведе силна с формата на патрон , че компанията се е срещал с успеха на предишните си конзоли.

В Nintendo 64 е издаден през 1996 г. в Съединените щати. Решението да се придържате към формат касета се основава единствено на факта, че CD формат за игри все още е сравнително нов и е имал огромни зареждане за своите игри . Cartridges са запознати форматиране за Nintendo и де факто нямаха време за зареждане .
Продажба, покупка, приликите

двете 32 -битови и 64 битови конзоли са имали акцент върху новите технологии, които не са били виждал в игри до тогава . Чудесен акцент бе поставен в правенето на игри имат 3D среда . До тогава , фокусът е бил върху линейни игри платформа , в по-голямата част. Да бъдеш в състояние да проучи околната среда във всяка посока е революционен за времето си. Много познати заглавия получиха 3D “ лифтинг „, като символи , въведени от предишните игрални конзоли и да им се даде 3D лечение .

Победителят

Докато истинският победител от войната , което се случи между конзоли пето поколение може да се обсъжда сред геймърите завинаги , имаше един ясен победител по отношение на подкрепата , приходите спечелил и формати, които бяха приети. На 32 битови дисковете спечелиха с огромна подкрепа от страна на феновете , така и за разработчиците , които доказват , че само графики не бяха достатъчни за извършване на успеха на дадена система . Nintendo се заслуша за масите , и с тяхно последващ система , последвано костюм с диск технология.

Вашият коментар