Как да играем на една игра Магията Card

Магията на Gathering & # x2122 ; е сложна игра, която се играе от двама или повече души , които обикновено не повече от осем . Това е доста лесно да се научите как да играят, все още, защото от комбинациите безкрайни карти и стратегии, които могат да бъдат използвани , може да отнеме години да овладеят . Всеки играч трябва да има своя собствена палуба , която се състои от най- малко 60 карти, както и начин да се запази равенството. Вашият палубата ще съдържа същества , магии и мана (земя ) карти , които ще трябва да се играе. Сухопътни карти са използвани за “ плати “ за магии, които ви гласове. Всяка карта, която играе по време на завой се нарича spell.Things ви е нужно
One 60 карти магия Deck
хартия и молив или химикалка

Показване повече инструкции
В началото на играта <Бразилски >
1

Определете кой ще отиде на първо място . Играчът, който решава да отиде първо ще пропусне първата си фаза наравно. Всеки играч започва с 20 точки.

2

Всеки играч разбърква палубата му и го поставя на масата пред него . Това се превръща в “ библиотеката . “ На играча Както карти се използват в играта или се изхвърлят , те ще отидат до изхвърли купчина наречена “ гробището . “ Всяка карта в играта ( на дъската ) се казва, че е “ на бойното поле. “

3

Всеки играч след равенства седем карти от върха на своята библиотека. Ако играчът не хареса картите той е съставен , той може да избере да “ Мълиган “ ръката му. За да Мълиган , играчът Разбърква ръката си в неговата палуба и след това обръща една по-малко карти. Например , ако играчът отнема Мълиган , той може да изготви само шест карти. Ако си вземе още една Мълиган , той може да изготви само пет карти и така нататък. Само Мълиган наистина лоша ръка . Една от причините, играчът може да избере да Мълиган ръката му е, ако той не е направила никакво мана . Mana е земята картите в играта. Има пет цвята на мана и там също е безцветна мана . Те се използват като „енергията „, за да призове други магии в тестето . За да играете на карти от ръката си , играчът трябва да има достатъчно авторитет на дъската , за да плати за магията. Всеки играч може да играе една мана карта всеки ред от ръката му.
Продажба, покупка, Turn в
4

“ отключи “ всеки подслушвани карти , първата стъпка от един ред. Когато използвате мана или атака с същества по време на завой , те стават подслушвани , докато се отключи фаза на следващата си крачка. A подслушвани създание не може да блокира и подслушвани мана не може да се използва отново , докато тя е неизползван. За да покаже, че картите са подслушвани , те се обърна странично на дъската.

5

Draw една карта от вашата библиотека по време на фазата на равенство и да го добавите към вашата ръка . По време на първия кръг на играта , всеки играч (с изключение на играча, който премина първия ) трябва да има осем карти в ръката си . По време на първия завой , първият играч прескача наравно си фаза.

6

Решете дали да играе земя карта по време на основната фаза. Създание , магьоснически , мигновени , артефакт или очарование магии се играят по време на тази част от завоя . Създанията , които се играят издържат “ призоваване болест “ за един ред. Активираните способности не могат да се използват, и те не могат да атакуват (освен ако те притежават “ набързо “ способността ) по време на завой те се играят . Много магии , включително създание магии, струват повече от един авторитет да играе . Следователно, първите няколко завъртания на всяка магия игра се изразходват свири на маната ще трябва по-късно в играта.

7

Не забравяйте правилата на фазата на борба, която се разделя на три етапа. Играчът , чийто ред е декларира, които същества се атакува. След това, играчът, който е атакуван може да избере блокери ( същества, които са в играта ) да блокира атакуващите същества . Накрая , борба повредите се оценяват . Ако атакуващ създание бе блокиран, блокиране създание отнема щетите. Ако атакуващ създание отива отблокирани , играчът поема щетите под формата на загуба на живот точки.

8

Внимавайте при втората основна фаза, която е същата като на първата основна фаза на завоя . Ако даден играч вече е играл земя карта по време на първата основна фаза , той не може да играе още един. Край фаза е “ почистване “ стъпка , която се проявява след втората основна фаза . Всяка повреда, която се прави, за да блокира създание разтваря ( отива ) и следващият играч започва свой ​​ред в отключи фаза.

Публикувано в Games

Вашият коментар