Маркираните Playground Games

Въпреки всички постижения в областта на технологиите , всички деца се нуждаят за добро време е широко отворена площадка и малко тебешир . Маркировка на детска площадка за някои прости игри могат да осигурят часове забавление за деца, заедно с предизвикателни тяхната координация око-ръка и преподава ценни умения , като работа в екип , споделяне и като се превръща . Kickball

Draw дома плоча и три бази на детската площадка , както и място за каната да устоите. Правила Kickball много приличат на тези на бейзбол, и играта изисква голяма червена гумена топка . В зависимост от броя на децата на разположение, играчите могат да заемат позиции , точно като тези в бейзбола с стомна , Кош , сутерен , стопер и outfielders . Играта започва, когато каната се търкаля топката към дома плоча , а другият играч се опитва да го удари . Точно като в бейзбола , ако топката е уловена във въздуха , заядливец е вън. Новината може да бъде обявена , ако топката го удря , когато той не е на база. Ако хвърля топката пропуска , играчът може да продължи до следващата база , но не по -нататък. A принуден да напусне случва, когато топката е хвърлена към бейзмен , който има крака си на базата и той я хваща преди заядливец пристига, за да маркирате нагоре . Точно като в бейзбола , екип получава една точка за всеки хоумрън ; и след като там са три аута , след това екипи променят страни.

Hopscotch

Типичен дама модел има осем секции с първите две квадратчета са страна до страна и номерирани от 1 и 2 . следващата площада седи на върха , центриран над първата две и се номерира 3 . Този модел продължава , докато има осем квадратчета всички наредени един върху друг . Всеки играч има маркер , който може да бъде един малък камък или нещо подобно . Първият играч хвърля я маркер в първия квадрат . Тя не може да скача от докоснете линия или земя в грешната площада ; ако това е така , играчът се отказва нейният ред . Ако го приземи правилно , тя хмел на всеки квадрат , редувайки се с помощта на един крак или два , в зависимост от това колко квадрати тя може да кацне на . По пътя обратно , тя извлича нея маркер. Моделът се повтаря , хвърлят маркер на втория квадрат и така нататък . Ако един играч губи равновесие , пропуска квадратна или стъпки по линия , на свой ред я свърши, и тя трябва да играе този кръг приключи. Първият играч, за да завършите всички раздели осем победи .

Вашият коментар