Как да се изчисли Attack Modifier на Dungeons & Dragons

An модификатор атака е добавена или извадена от вашия зарове руло и база бонус атака в “ Dungeons & Dragons “ борба с номер. Докато вашата база бонус към атаката е обикновено устойчиви, вашата атака модификатор може да варира между цели в една-единствена битка , или дори по същото врага в различни моменти. Модификаторът на атака се изчислява като се вземат предвид настоящите условия на бойното поле , които помагат или пречат на успеха на следващата си атака. Инструкции

1

Започнете с база атака модификатор на 0 . Различни стойности ще се добавят или изваждат към него, както ви се определи кои от тях се отнася .

2

Добавете 2 до модификатора атака , ако имате борба предимство срещу вашия враг. Имате борба предимство, когато можете да видите вашата целева и тя е в уязвима позиция физически , не може да ви види , знае за вашето присъствие , биете един от вашите съюзници на своя противоположната страна или страда от психически или магически ефект като изненада или зашеметяване . Веднъж на среща, можете да получите борба предимство чрез извършване на успешна проверка Bluff срещу опонента си .

3

Изваждане 2 от модификатора атака , ако защитникът е в или зад прикритие , като например ниско стена , малко дърво или голяма част от обзавеждането . Изваждане 5 вместо ако капака е по-добър . Това важи в случаите, когато се атакува някой, който е зад прозореца , решетка или стрелка цепка .

4

Изваждане 2 от модификатора атака , ако опонентът ви е скрито . Това важи и ако си враг е леко затъмнено с приглушена светлина, дим или утаяване , или е силно затъмнени от особено гъста дим или листа , но стои близо до вас. Изваждане 5 вместо ако защитникът е напълно скрито от пълна тъмнина или невидимост , или е силно затъмнена на разстояние от вас.

5

Изваждане 2, ако сте склонни , някак сдържан или стреля с оръжие в дългосрочен диапазон. Добавят се 2 Ако зареждате своя опонент.

Вашият коментар