Историята на Първото 3D видео игри

Най-ранните видео игри са разработени в края на 40-те години и след това по време на 50-те години , и са включени много основни игри като “ Тенис за двама “ и “ Tic Tac Toe . “ През 60-те години , “ Spacewar ! “ е разработен , който беше един от първите видео игри , за да бъдат разпределени . Технологията напредна бързо през следващото десетилетие , тъй като 70-те видяха възхода на конзолите Arcade и първото поколение видео игри . Това десетилетие също видях първите случаи на това, което ще стане на 3D видео игри. 1974 г. и произхода на 3D

през 1974 г., “ Maze War “ и “ Spasim “ (съкратено от Space Simulation ) , така започва началото на експериментиране в 3D игрите. В “ Spasim “ ти прелетя между космическите мрежи и видя други играчи летят наоколо , както добре. “ Maze War “ задаване на приоритета за всички първо лице стрелците , които ще последват . В “ Maze War “ бихте могли да се движи напред , назад, наляво и надясно и да стреля. Както при повечето последващи игри на снимане, сте придобили точки като убива враг и загубиха точки са убити .
Продажба, покупка, 1980

80-те видяха възхода на псевдо -3D графики , където игра програмисти ще използва или физически графични проекции за да се получи илюзията на 3D или да използвате основни 3D гейминг среди , които са ограничени до 2D равнина . Псевдо – 3D е известен също като “ две и половина размерите . Първият домашен компютър 3D игра бе освободен през 1981 г. , наречена „3D Monster Maze . “ Продажба и Наем на 3D Състезателни игри

През 80-те години , състезателни игри започнаха за да използвате изгледа изоставаше камера задно разположен . Докато други 3D технологии побързаха да преминете в състезателни игри тази система оцеля дълго след края на 90-те години да преминат към реални 3D , като предпочитана мнението за жанра . Първият пример за това е “ Pole Position „. Namco на Наем 1990 г. и първият човек стрелците

първо лице стрелците са били постоянно презастрояване на възможностите на 3D технологията . “ Wolfenstein 3D “ беше един от първите видео игри , за да се отличават текстура картографиране , където графични текстури са увити около 3D обекти . В средата на 90-те години , 3dfx Interactive представи евтини 3D ускорител графични карти . Игри като “ Quake “ и следващите игри с помощта на “ Quake “ двигател , бяха първи да се възползват от тази нова лесно – достъпна технология.
продажба, покупка, петото поколение на конзоли за игри

Към края на 90-те години , на пето поколение маркиран повратна точка в посока реално 3D игри . С появата на игри като “ Super Mario 64 “ и “ Sonic Adventure “ всички видео игри са били готвят към 3D пазара , че само първият човек стрелците и шофьорски игри се опитали преди . Тази промяна бе посрещнато с технологичния напредък и по-специално превключване от касета на диск на пазара на дома конзола. Това позволи много по-големи , напълно 3D светове , които все още съществуват на едно десетилетие по-късно .

Вашият коментар