Как да се текстура за въздухоплавателните средства за FS2004 в Gmax

Microsoft Flight Simulator 2004 : A век на полета включва Wright Flyer , Райън NYP “ Духът на Сейнт Луис “ Lockheed Vega и DC – 3 . The франчайз Flight Simulator насърчава своята общност, за да се създадат нови самолети, летища и текстури. Flight Simulator 2004 идва в комплект с Gmax , а 3D инструмент за моделиране. С 2004 SDK на Microsoft, можете да проектирате нови самолети или създаване на нови текстури за исторически самолети с Gmax.Things ви е нужно , Фото манипулация софтуер MarketBook.bg: Покажи повече инструкции
е. 1

Изтеглете и инсталирайте Software Developer Kit на Microsoft Flight Simulator 2004 . В пощенски файл включва също Gmax Gamepack SDK . Load , редактирате и променяте текстура файлове във вашата снимка манипулация софтуер.

2

Restart Gmax и заредите нетекстурираната самолет. Натиснете бутона “ M“ , за да стартирате Материал редактор . Натиснете бутона “ New “ именуване на първия си материал, черно. Промяна на дифузно цветовата палитра за R: 12 , G : 16 и Б : 8. Изберете първата част от вашия модел, който е черен и натиснете “ Apply „.

3

Изберете крилата , нанесете “ планарна UVW Mapping, “ изберете правилната ос и натиснете “ е удобно. “ Създаване на нова структура на име “ крила „. Натиснете бутона “ приложи текстура “ в раздела дифузно . Изберете “ WingsDifuse.jpg . “ Изберете раздела бум и натоварването и прилага “ WingsBump.jpg . “

4

Изберете фюзелажа прилага “ планарна UVW картографиране “ отново . Име на нов материал: фюзелажа – страни. Добави дифузна и бум текстури. Изберете “ 2-странен “ кутийката и нанесете материала на корпуса. Нанесете дифузна и бум текстури към останалата част от вашия модел. Запазете файла , когато приключите.

5

Run “ MakeMDL “ от SDK и импортирате вашия самолет. Това се превръща вашия модел в формат Flight Simulator 2004 . Износ самолета си в стартера летището.

Вашият коментар