Как да се стреля на мишката в Unity

“ Unity 3D „, по-известен просто като “ Единство “ е специална игра програмиране черупка, която има за цел да опрости процеса на създаване на видео игра. Чрез използването на Unity , програмисти видео игри са в състояние да заобиколят много от клопки и проблеми, които могат да направят създаването игра досаден и трудно. Една от основните трудности за новите потребители на „Единство “ е да решите как да получите вашия основен характер , за да стреля , където се сочи мишката. Отстраняване на този проблем чрез създаване на MissileLauncher скрипт, който ще ви позволи да диктува поведението на ракети weapons.Things си героя ви е нужно
FPS_Tutorial.zip
“ Стандартни Активи Unity Package “ файл

Покажи Още Инструкции

1

Изтегляне FPS_Tutorial.zip от Unity 3D сайта. Импортирайте “ Стандартни Активи Unity Пакет“ файл от “ Стандартни пакети “ папка в папката Unity 3D инсталация.

2

Отворете проекта, за който искате да промените поведението на мишката. В този момент , трябва да са вече изградени среда ниво , един модел за главния си герой , а “ Launcher “ или оръжие модел , за този характер , и ракета да бъде уволнен от оръжието. Имайте предвид, че понятието “ ракета“ се използва в този случай да се опише всяка снаряд , че е уволнен от оръжието , а не само експлозивна ракета.

3

Изберете „Активи “ от главното меню , следван от “ Създаване „, а после “ Javascript „. Това ще създаде нов актив в областта на Project Panel озаглавен “ NewBehaviourScript . “ Преименуване на този актив на “ MissileLauncher . “ Този скрипт актив ще диктуват поведението на оръжие на вашия характер .

4

Създаване на прясно директорията във вашия проект View стъкло , наречено “ WeaponScripts . “ Скриптовете , които определят поведението на всеки отделен оръжие ще бъдат поставени тук . Преместете новия MissileLauncher скрипта в директорията WeaponScripts , заедно със сценария , който определя облика на вашия Missile обект.

5

Напиши сценария за “ MissileLauncher “ , която ще доведе до оръжието си , за да генерира ракети и да го движи напред , като му скорост по Z – ос. След като сте написали кода , запишете файла JavaScript. Скрипт A проба ще изглежда нещо като:

“ VAR снаряд : Rigidbody ;
скорост

VAR = 20;

функцията Update ( )

{ <Бразилски >

ако ( Input.GetButtonDown ( “ Fire1 „))

{

VAR instantiatedProjectile : Rigidbody = конкретни примери (

снаряд , transform.position , transform.rotation ) ;

instantiatedProjectile.velocity =

transform.TransformDirection ( Vector3 ( 0 , 0, скорост) ) ;

Physics.IgnoreCollision ( instantiatedProjectile. ускорител , продажба

transform.root.collider ) ;

}

} “

The “ GetButtonDown ( “ Fire1 “ ) „линия разказва сценария за изпълнение на следните действия , когато щракнете с левия бутон на мишката. The “ instantiatedProjectile “ линията създава обект ракета . The “ TransformDirection ( Vector3. .. “ линия разказва обект за противоракетна да промени посоката си на Z – ос , която е ос, в която е изправена пред показалеца на мишката на потребителя.

6

Прикрепете сценария MissileLauncher към оръжието си герой , като отидете на FPS Controller панел Unity и поставяне на сценария на “ Launcher“.

7

Associate Missile обект , който сте създали с “ снаряд “ променлива, която се използва в проба скрипт по-горе. кликнете върху “ ракети “ скрипт в панела на проекта , и след това щракнете върху “ Компоненти “ в лентата на основното меню . Изберете “ физика „, а после “ Rigidbody . “ Това ще направи снаряда твърд предмет , и мач го с името на променлива, която е била използвана в примерен код .

8

Сътрудник на ракетните обекта с променливата Снаряд в сценария. Направете това , като кликнете върху “ Launcher“ в панела Йерархия , и след това плъзгане сценария на ракетните от панела на проекта върху променливата Снаряд в секцията скрипт MissileLauncher . програмата ще след това се сдружават на ракетните обекта с правилното му поведение.

9

Стартирайте играта, за да се тества поведението на оръжието си. Ако приемем, че перспективата на вашия характер е центриран върху позицията на курсора на мишката , щракнете върху бутона на мишката да стреля създали своя ракета по протежение на вектора , където се сочи мишката.

Вашият коментар