D & D Edition 3.0 Vs. 3.5

Третото издание на Dungeons и Dragons писалката и хартията ролева игра претърпя поредица от ревизии през 2003 г. да се определи счупени правила и подобряване на геймплея. Вместо да го сменят с изцяло нова версия , променените функции бяха презаписани версия “ 3.5″ като актуализиране на стандартните трета версия основни правила. Много от промените между 3.0 и 3.5 се върти около това как играчите избират и използват характер класове , умения, постижения и магии . Класове

Всички 10 основни класа в D & D игра подложен на поне минимални ревизии за балансиране на класовете и да направи някои класове по-полезен. Класът на бард получава допълнителни точки за умения и има достъп до повече заклинания на всяко ниво в 3.5, а животно компаньон на друид класа сега увеличава в сила с течение на времето . Рейнджърс в 3.5 са сведени до d8 хит умре , и трябва да избира между дълго и две оръжия биете специализация , отколкото да имаш и двете.

Skills

Докато умения продължи да се държи по същия начин, както са го правили в 3.0 , някои от уменията във версия 3.5 са комбинирани или премахнат. В “ намеци “ умение вече не съществува в 3.5 и се вместо включена като част от “ блъф “ умение. По същия начин, “ Интуиция посока “ умение е отстранен и е по-скоро част от “ оцеляването “ умение. The “ знания ( dungeoneering ) “ умение се добавя в точка 3.5 , която позволява на героите си спомнят информация за същества или местоположения в специфични подземия .

Вашият коментар