Какво е Micro Заекването

? Ако сте закупили игри компютър, който поддържа множество видео карти, но някои от любимите си игри, 3 -D са всъщност работи по-бавно , вие вероятно сте жертва на „микро заекването . “ Този проблем удря игрални системи , които използват множество видео карти. За щастие , можете да намалите микро заекването чрез коригиране на начина, по който играта си работи на вашата машина. Възникване

Micro заекването се случва, когато работата на производство на видео кадрите се разделя между една или повече Processing Units Graphics ( графични процесори ) , като се използва схема , наречена Alternate Frame Rendering , или AFR . На теория , два или повече графични процесори трябва да бъде по-бързо , отколкото един , когато става въпрос да се фабрикуват рамки. Проблемът идва в координирането на изхода между графични процесори : всеки GPU трябва да завърши рамката това е работа на точно след предишната рамка бе допълнена от друга GPU . Ако това не стане, времето между кадрите , които виждате на екрана може да се забави , въпреки че имаш много рамка процесорна мощ по време на работа . В действителност , видео софтуер за сравнителен анализ може да покаже , че получавате , да речем, 60 кадъра в секунда , а играта изглежда като той се движи със скорост 30 кадъра в секунда .

Външен вид

Micro заекването ще доведе до играта да тече бавно или в пастърма мода . Предложението може да се появи , за да се замразява за секунди . Често, периоди на нормално плавно движение ще се редуват с периоди на заекването . Сцени , които поставят по- голям натиск върху графични процесори , като тези, с листа или други натуралистични текстури , може да донесе на пристъп на микро заекването .

Вашият коментар