Тийм-билдинг игри за юноши

тийм-билдинг игри са широко използвани в лагери и убежища за юноши , като начин за подобряване на комуникацията и обучението в настройките на групата . Много от държавните училища системи са също започват да осъзнават , че тийм-билдинг и приключенски образование може да бъде ценно допълнение към традиционното образование . Независимо дали сте на летен лагер съветник искат екипа дейности за вашата група или учител държавно училище с надеждата да включи видео образование във вашата класна стая , ето някои идеи, които да опитате. Ледоразбивачи

тийм-билдинг упражнения обикновено следват поредица от дейности, които непрекъснато се оспорва група да работят при нови нива. Първата стъпка от изграждането на екип е ледоразбивачи . За група от юноши, които току-що са изпълнени , като в летен лагер , има ледоразбивачи , че членовете на групата помощ научат имената си . Един пример за това е групата дъвка , в който лидерът започва с именуването един от членовете на групата и хвърлят една топка на лицето, той нарича . Членът на група тогава , благодарение на лидера по име, казва името на друг член на групата , и хвърля топката към това лице. Този модел продължава , докато всеки е имал топката. Групата след това повтаря модела , добавяйки допълнителни топки и става по-бързо , докато играта се разтваря в смях . Друг ледоразбивач е Train Wreck . За тази игра , групата седи в стола в кръг, с един човек в средата . Човекът в средата посочва името си и след това заявява, нещо, което е вярно за себе си . Например, тя може да се каже , & quot ; аз съм облечен в синя риза , & quot ; или & quot ; никога не съм ял фъстъчено масло, сладолед & quot . ; Всеки в кръга , за които това твърдение е вярно и след това трябва да скочи и да преминат към различен седалка , докато лицето, в средата се опитва да грабне една от празните седалки. Лицето, което е останало в средата след това трябва да направи ново изявление . Ако лицето в средата не иска да направи изявление , той може да каже , & quot ; Train Wreck , & quot ; и всеки трябва да намери ново място .

Проблем за решаване на инициативи

След като членовете на групата започват да се чувстват комфортно , последователност тийм-билдинг на движи към решаване на проблеми инициативи. Това са въображаеми проблеми , поставени от лидера които групата трябва да работят заедно, за да решим. Един прост пример за това е & quot ; Всички на борда , & quot ; в който цялата група трябва да се побира в определена малко пространство . Можете да настроите няколко квадратни дъски за намаляващата размери , или да се създаде пространство на земята с въже. Друга инициатива за решаване на проблеми е & quot ; Helium Hoop & quot . ; За тази игра , всички в групата трябва да стоят в кръг и подкрепа на Хавайският обръч на индекса си пръсти. Групата трябва след това да понижи Хавайският обръч на земята при запазване на всичките си пръсти в контакт с обръч по всяко време. Трети пример е & quot ; Airplane Crash, & quot ; , в която лидерът създава две граници, стартовата линия и финалната линия . Самолет на групата е разбил на стартовата линия , и те трябва да получат всичките си съотборници до финалната линия – но някои от съотборниците имат наранявания. Лидерът избира нараняванията преди да започне играта , която може да включва един играч е сляп ( и със завързани очи ) , друг е глух ( и не е позволено да се говори ) , а трети с два счупени крака ( и се налага да бъде извършена ) . <Бразилски >

Trust дейности

Trust дейности са тийм-билдинг игри, които изискват участниците да имат доверие един на друг. Един пример за това е & quot ; Trust Walk , & quot ; , в която играчите са със завързани очи и трябва да се доверяват на членове на екипа , за да ги води през курс препятствие. Това може да бъде направено в партньори или с групата като цяло , с един човек е в състояние да се види и се налага да доведе останалата част от групата в линия . Друг доверие дейност е & quot ; Trust Lean , & quot ; в която партньорите се редуват падане като партньорът им ги хваща . Това може да бъде направено и с цялата група , с групата стои в стегнат кръг с един човек в средата. Човекът в средата след това се навежда напред и позволява на групата я настигне и да я мине около кръга . Трети пример на дейност доверие е & quot ; Trust Fall , & quot ; в който един човек стои на ниска платформа и групата се откроява в линия зад тях с протегнати ръце . Лицето, след това пада и позволява на екипа да я настигне .

Публикувано в Games

Вашият коментар