Инструкции Джуманджи Игра

The Джуманджи борда игра се базира на филма, който от своя страна е базиран върху детска книга . Външният вид и усещане на играта е силно повлиян от естетиката на филма, но в реалния живот борда играта няма свръхестествени елементи на филма. За съжаление , никакви лъвове , гигантски комари или ядосани ловци ще се материализират , докато играете тази игра . Може би това е за добро. Просто преместете парчета около дъската и се опитват да стигнат до края и крещи “ Джуманджи ! “ за да спечели . Тази игра е за 2.4 players.Things ви е нужно
Джуманджи игра борда
пионки Player
четири спасителни зарове
Приключенски карти
10 – едностранно умират
Red декодер диск <Бразилски> Timer
Plastic носорог фигурка на MarketBook.bg Покажи повече инструкции
е. 1

Спред дъската между всички играчи и възлага пионка на всеки . Уверете се, че червената декодер диска е твърдо в центъра на дъската. Всеки играч трябва да постави своята пионка в ъгъла на дъската , който съвпада с цвета си . Всеки играч трябва да вземе едно от четирите спасителни заровете .

2

Поставете топчето приключенски карти с лицето надолу от дясната страна на борда в определен пространство.

<Бразилски > 3

Решете кой играч отива първо и имат това лице се търкаля на 10 – едностранно умират движение и да се премести си пешка напред колкото се може повече места като продиктувано от ролката.

4

Извършете едно от четири действия което се определя от мястото , на което се приземи . A празно място означава, че вие ​​трябва да изготви и приключенска карта и я поставете под декодер пръстен, за да го прочетете. Картата изобразява кратко съобщение , една от точките , изобразени на спасителните заровете и номер. Всички играчи с изключение на един , който се претърколи , сега трябва да се търкалят своите спасителни зарчета едновременно след преобръщането на таймера. Ако всички други играчи могат да се сравняват на точка от картата, за да им спасителни зарове или се търкалят един пясъчен часовник , а след това всички играчи се движат напред на броя на местата в картата . Ако другите играчи не успяват да „спаси “ ролката чрез съчетаване на елемента или подвижен пясъчен часовник , играчът, който първоначално се претърколи умират за движение трябва да се движат обратно на броя на местата , изброени в приключението картата и картата да бъде поставена на една от празните пространства в “ деня на Страшния съд мрежата „, намиращ се в лявата страна на дъската .

5

Move носорога пред друг играч , ако се приземите на носорог пространство. Този играч не е позволено да се движи напред от своя страна , освен ако не се търкаля четен брой . Нечетен брой означава, че те да останат на място и следват отново указанията на пространството. Ако блокиран играчът движи назад се дължи на едно приключение, карти , носорогът се движи с тях и продължава да блокира пътя им напред.

6

Hand движението умре на играча от лявата ти страна , ако се приземите на „5 или 8 “ пространство . Този играч трябва да се опитаме да се търкаля на 5 или 8 . Ако успеят , търна свършва. Ако не го направят , преместете пешка върна едно пространство и да умре за движение продължава наляво и следващия играч се опитва да се търкаля на 5 или 8-ца. Това продължава до 5 или 8 се разточва . Човекът, който се приземи на „5 или 8“ пространство не се получи да се търкаля .

7

Нарисувайте приключение карта, ако се приземите на кръг, или “ джунгла “ пространство. Поставете го в средата под декодер пръстен. Всички играчи се търкалят в в опит да съответстват на точка в рамките на срока, определен от таймера. Ако те не успеят , картата се поставя върху решетката на деня на Страшния съд и още една карта се изготвя . Това продължава докато съответстват на всички играчи на картата при което всички играчи се движат техните парчета напред.

8

Завърши играта с достигането на центъра на дъската . Първият играч, който направи това печели . Ако мрежата за деня на Страшния съд изпълва преди всеки играч достигне центъра , играта свършва и трябва да се стартира .

Вашият коментар