Как да спечелим Карта Games

Карта игри са най-често се използват, за да преподават и знания тестови играчи на географията . Можете да се съсредоточи върху каквото и размера или типа на картата , ако искате да създадете своя собствена карта игра. Ако искате да създадете страхотен анимиран видео карта игра (като тези в раздел ресурси по-долу) , вероятно ще трябва да се започне с игра на дъска . Процесът започва с относително прост списък на материали, за да gather.Things ви е нужно
Атласките или mapTracing paperPencil или penIndex карти

Покажи MoreInstructions

1

Изберете карта, която искате да използвате . Повечето карта игри се фокусираме само върху държави , провинции или държави. Можете да изберете всяко ниво на детайлност , включително слънчевата система , континенти , държави , членки на ЕС , области , градове , квартали и дори улици. За нашия пример , ние сме с помощта на карта на Слънчевата система. За играта си , може да искате да вземете един атлас и проследи очертанията на които сте избрали географските единици. Ако копирате от картата страници с различни мащаби , можете да ги копирате в различните им размери и използване на фотокопирни машини или за редактиране на изображения софтуер, за да ги стигнем до същия мащаб .

2

Решете какъв вид информация играчите ще трябва да се играе. Повечето игри картата ви дават името на място и след това да ви помоля да го намерите на картата на само очертания. В нашия пример , ние искаме за материалното знание в допълнение към относителна позиция , така че в допълнение към знае имената и местоположението на всички планети , играчите ще трябва да се знае кои луни отидат с коя планета , и местоположенията на джуджета планети и астероиди колани. В играта си , бихте могли да тестват и задълбочат познанията на играчите на държавни или национални столици , реки , езера, планински вериги или всяка друга географска характеристика .

3

Изберете механик за произволно генериране предизвикателства. Най-лесният е да генерира карти, които могат да се размесват с въпросите от едната страна и решенията, от друга страна , както ще видите в нашия пример . Вие може да реши да сложи всичките си предизвикателства в страниците на една книга , която може да се отвори на случаен принцип. Вие може да реши да верига вашите отговори ; Например , ако някой правилно констатира, Тексас, той може да се наложи да се търкаля един зар , и ако тя идва с една E за изток , играчът трябва да назовем Луизиана, Арканзас и Оклахома ( всички държави на изток от Тексас ) .

4

Създай свой прототип. Можете да започнете с хартиена версия и да се движат до по-трайни или по-интензивни формати по-късно , ако е необходимо . Уверете се, че картата е достатъчно голям, така че най-малкото очертанията може да се идентифицира . На нашата карта, Ceres ( джудже планета между Марс и Юпитер ) е най-малкият елемент , така че всички други очертания трябва да бъде по-голям , след като ние изберете размер за Ceres . Във вашата игра , Rhode Island може да е най-малката държава , Остров Принц Едуард може да бъде най-малката провинция , или Гамбия може да е най-малката страна . Уверете се, че вашите карти са достатъчно големи, за да поберат най-големият очертанията на вашата карта . В нашата извадка игра , ако бяхме да включва очертанията или изображения върху гърбовете вместо на повече информация , ние ще искате да се уверите от размера им , така че Юпитер ( най-голямата планета ) отговаря на ширината на нашата карта.
<Бразилски> 5

Тествайте вашата игра. Ако използвате играта като средство за преподаване , да я изпробвате с приятелите си , преди да го дам на учениците си . Ако го използвате само за забавление , научи група от приятели, за да го играят първи . После го изпробвате на друга група от приятели или познати , но нека се учат как да го играят само от писмени инструкции . След това се наблюдава . Може да откриете, че продължителността на играта , броя на картите , на правилата или някакъв друг аспект на нуждите на играта регулиране . А често проблем с образователни игри е скука, така че се опитайте да запазите други играчи заети , когато той не е техен ред – . Вероятно , като се позволи на други да отговорят , ако оригиналният играчът получава въпроса погрешно

Вашият коментар