Батман Игри за Момчета

Един от най-популярните комикс супер герои , Батман остава в културна икона за много хора , млади и стари . За ваше момче & усилвател ; # 039 ; и парти за рожден ден или купон с преспиване , използвайте любимия си пелерина кръстоносец като вдъхновение за различни забавни игри със сигурност ще му и приятелите му под напрежение и са готови да се борят с престъпността запазите. Спаси ни Батман !

Съберете момчетата около голям открито пространство и изберете едно дете да играе Батман и друго дете да играе Жокера . Останалата част от момчетата играят на гражданите на Gotham City. Кажи на Жокера , че той трябва да се опита и да маркирате като много граждани , както той може , преди Batman го маркира . Веднага след като гражданин получава маркиран от Жокера , те трябва да останат в стопанство пространство, можете да определи преди мача , както се препоръчва от сайта, Kids Birthday Ръководството Party . Отделете Жокера от Батман и Жокера даде на 10 секунди главата започне да се опита и маркер , тъй като много граждани , както той може . След 10 – секунди , Батман състезания, за да се изравнят на Жокера . Ако Жокера тагове всички граждани преди Batman го маркира , Жокера печели играта и става новият Батман . Ако Батман победи, вземете друг играч да играе Батман и имат Жокера репризата ролята си в следващия кръг.

Да стигнат до пещерата на Батман

<п > Преди тази игра от уебсайт , Ultimate Детски рождени дни, даде възможност на всяка от момчетата парче черен строителство хартия и да ги направят свои собствени специални самолети Батман . Украсете картон или кутия за обувки , за да изглежда подобно на пещерата с прилепи от комиксите . Подпри кутията до няколко метра разстояние от момчетата и да ги имат всички линия пред него . Момчетата тогава се редуват да се опитват да летят самолетите си в пещерата с прилепи . В края на краищата от момчетата се опита веднъж , да ги подредят по-далеч от кутията и ги опитайте отново. Премахване на всички момчета , които не го правят вътре в кутията . След няколко кръга на преместване на линията назад , последното момче състояние печели играта.

Вашият коментар