Awana игри за деца

A програма на министерството за деца и тийнейджъри , Awana Club е домакин на повече от един милион деца в около 12 000 църкви в САЩ и около 7600 международни програми , според уебсайта на Awana Club. Срещи Awana Club включват време за класна стая изучаване и игри. Awana игри използват Awana игра етаж : кръг ( традиционно 30 фут в диаметър ), разделена на четири секции с преминаване диагонални линии , които формират гигантска “ X “ в центъра на кръга . Вътре в кръга , там е центъра на квадрат, с 9 -метрови страни. Всяка от четирите основни диагонални линии е с различен цвят : зелен , син, червен и жълт ; има пет хеш марка на всеки ред ( еднакво разстояние от кръга на средата на линията в кръга ) . Sprint Race

единен бегач линии нагоре с начална диагонал (оцветена линия, простираща се извън кръга на играта ) . Четири спринтьори се състезават едновременно за събитието ( един участник за всяка стартова диагонал) . Вътре в кръга на играта , поставете цвят екип щифт ( пластмасова игла или палка ) на всеки ъгъл на вътрешната игра площада. Поставете кръг щифт ( обикновен боулинг ПИН ще работи ) , където кръга и започват диагонали се пресичат . Когато играта реферът започва състезанието , всеки бегач спринтове в същата посока около кръга . Sprinters правят три пълни обиколки и след това се обръщат към влиза в кръга на тяхното започване диагонал ( уверете се, да не избие кръг щифт ) . Runners раса вътре в кръга след третата обиколка ; първия участник да избие щифт на отбора си с ръцете си , печели играта . Състезателите са дисквалифицирани , ако те избие кръг щифт по време на състезаване . Ако бегач преминава или тагове, даден състезател пред него, преминал /маркира бегач е вън от състезанието ( и той трябва да спре да работи и се излезе от кръга , докато състезанието завършва ) .

трикраки Race

Две пътеки се наредят на всяка стартова диагонални (осем участници общо) . Двамата подгласници на същия екип бандата краката си заедно, за да създадат „три крака“ ( докато гледа напред , лицето отляво обхвати десния му крак с левия крак на другия човек ) . Можете да използвате големи , гумени упражнения ленти или платнени връзки ; уверете се, че лентите са сигурни , преди състезания. Поставете цветна екип щифт на всеки ъгъл на вътрешната игра площад и сложи кръг пин на започване диагонал кръстовището с кръга. Когато играта реферът започва състезанието , състезателите се движат като двойки . Състезанието трае две цели обиколки около кръга игра. След две обиколки , двойките се превръщат в техните изходни диагонали и се движат във вътрешността на кръга. Първият отбор да избие екип пинови победи . Ако даден отбор се маркира или приет, те са дисквалифицирани .

Публикувано в Games

Вашият коментар