Как да се разработи игра

Разработване на играта може да отнеме от един седмично ( хвалеше един геймър ) до три години, както е описано от игра развитие на длъжностните характеристики . Така или иначе, този процес включва няколко управляеми стъпки, включително планирането , създаването , строгите тестове и разпространението на играта си. Разнообразието от езици за програмиране , използвани за създаване на видео игри прави сложно за разработка на видеоигри . Но тези основи ще ви помогнат : Направете си план за играта си ; създаване на техниката и механиката ; добави площи , обекти, символи и музика; тестват и да я разпространява . Инструкции
Проектиране и програмиране Вашият игра

1

очертае план за вашата видео игра , включително и какъв вид игра вие ще проектира ( стрелец , приключения или RPG ) , история или дължина на играта си и да графици за вашата концепция чл.

2

Напиши кода за основните класове ( части от код , които действат като предметите от реалния свят , когато програмата се изпълнява ) за показване играта си и да даде своя играч контрол . <Бразилски>

3

Draw изкуство концепция за играта си в среда , символи и обекти. Използвайте това изкуство като ръководство за вашите по време на игра графики.

4

Направете основните среди за играта си и своите граници. Включи текстурирани произход и начин за своя играч да се движат между области.

5

Дизайн на спрайт за своя играч характер и неговите анимации , използвайки вашата концепция изкуство като ръководство.

6

Program механиката на контрол на играча през спрайт плейър, като например как този спрайт реагира на движение на мишката или с натискане на клавиш .

7

Напиши кода за взаимодействие между играч характер и обектите по време на игра . Така например , позволи на играча да се предприемат, отворена или да използвате даден обект , когато те са до него , или да направите нещо, което се случи на играч , когато те си взаимодействат с обекти .

8

Дизайн всякакви други спрайтове , че вие, може да се наложи , като чудовища или не- герои , използвайки вашата концепция изкуство като ръководство.

9

автоматична програма за действията и реакциите на тези враг или NPC спрайтове , така че играчът може да се говори , бартер или да се борят с тях.

10

Създаване на музика за играта си и да поставите този в неговия код .

тестването и разпространението на MarketBook.bg 11

Test среди си на играта , на спрайт плейър, обектите и взаимодействието с по време на игра символи . Направете подробни бележки (Bug бележки ) на нещо, което не е наред .

12

Използвайте бъгове бележки, за да прегледаме играта код и да коригира всички ваши записани грешки.

13 <стр. > Напишете завършена игра в Интернет или да го раздават на приятели , с помощта на електронна поща, на CD или външен твърд диск .

Вашият коментар