Как да направим Xbox360 игри

Как трябва да прекарват времето си , когато не се играят любимия си Xbox 360 ? Осъществяване сладки игри за други хора да играят , разбира се. Благодарение до голяма степен на Xbox живо и програма XNA развитие, е по-лесно от всякога да произвеждат и разпространяват собствената си игра . Всичко, което трябва да започнете е програмиране умения и страхотна идея . Инструкции

1

Дизайн концепция игра. Напиши история линия за играта си. Решете какво ще бъде заглавието на играта си. Ако това е проста аркадна стил на игра най-малко да реши каква е целта на играта . Организиране на вашите идеи на хартия ще направи действително създаването на играта протича много по-гладко и да ви предпази от налага да се върна и да направя много промени по-късно .

2

Създаване на концептуално изкуство . Вземете вашите идеи за един художник , или ако сте артистично талантлив , да създадете свой собствен арт концепция . Concept изкуство е изкуство, което служи като отправна точка при създаването на визуални елементи в . Concept изкуството също може да бъде използвана за обложка или за рекламни цели. Можете да намерите тон на художници от deviantart.com . Има връзка за девиантно изкуство в раздел ресурси . Преглед на работата си и да намерят някой, чието изкуство стил ще допълни вашата концепция . Напиши предложение съобщение казва какъв вид изкуство, което бихме искали и това, което сте готови да платите. След като имате изкуството , имате основния сценарий , сюжет , цел и визуалните аспекти на играта си , че е време за истинската работа да започне.

3

Program играта. Освен просто да пишете код , можете също така ще създаде музика и звукови ефекти , и да играе тестване на крайния продукт неколкократно, за да намерите бъгове . Освен ако не сте компютърен гений , играта е проста, или имате неограничено време да се развие играта, която ще се нуждаят от помощ . Може да се образува компания и наемат персонал или просто изнесат част от работата . Можете да намерите на свободна практика програмисти в сайтове като elance.com . Има връзка за Elance в раздела Ресурси . На този етап вие също трябва да се има предвид формата на играта . С други думи, ще бъде Xbox Live заглавие или на разположение на диск ?

4

Copyright завършената си игра. Освен ако не сте ще самостоятелно публикува , че е важно да се направи това и преди да започне вашето заглавие за защита на вашата идея , преди да започнете да го показва на издатели.

5

Вземи си игра публикуван. Вие ще имате опции. Self – публикува през Xbox Live , намиране на издателска компания за публикуване на вашата игра, или да създадете свой собствен в къща издателска компания . Издателства компании ще плащат, за да произвеждат дискове и обикновено обхващат повечето от разходите за маркетинг . В замяна на това те ще вземат част от печалбата. Ако търсите за един издател и това е вашето първо заглавие, шансовете са, че ще трябва да работят с по-малки компании. Не се обезкуражавайте ; големи компании като Electronic Arts притежават десетки софтуерни компании , и по този начин не често публикуват игри от независими дружества или самотни програмисти. Самостоятелно публикуване е толкова просто, колкото да плащат годишната такса в App Hub и подаването си игра. App Hub е уебсайт, създаден, за да предостави инструменти и подкрепа за инди разработчиците на игри . Има връзка в раздел ресурси .

Вашият коментар