Как да пишем Starcraft AI Scripts

“ StarCraft “ е в реално време стратегия за компютърна игра, публикувани от Blizzard Entertainment. В “ StarCraft „, плейърът изгражда и командва армия да се отпадъци на враговете си в един футуристичен настройка. В допълнение към силно конкурентен мултиплейър аспект , играта поддържа единични мачове играч срещу компютърно контролирани армия. С помощта на вграден редактор на карти , играчите могат да проектират потребителски сценарии за други играчи, за да се преодолеят , включително и ръчно конфигуриране на поведението на противника AI , за да отговарят на сценарий. Инструкции

1

Изтеглете и инсталирайте SCAIEdit 3.1 и редактор MPQ от Интернет. WinMPQ и MPQ Editor се използва за преглед и редактиране на играта MPQ архивни файлове. SCAIEdit е “ StarCraft “ AI съставител е необходимо да пиша AI скрипт файлове за внос в

2

Направете резервно копие на “ StarCraft „. : . Patch_rt.mpq “ в директорията си StarCraft Архивът гарантира, че си “ StarCraft “ Install не е разрушен в случай, че направя грешка .

3

Отворете си MPQ редактор и зареди “ Patch_rt.mpq “ от вашия “ StarCraft “ директория . намиране и извличане “ скриптове \\ aiscript.bin „на вашия компютър .

4

Open SCAIEdit да започне написването на нов скрипт файл. Всеки ред от сценария отговаря на заповед AI трябва да попълни , такива правят сгради , надстройки , вземане на единици , атакува и защитава.

5

Въведете ред „изгради един Nexus 150″ за да разпореди AI да се изгради Nexus , най-основната сграда Protoss . Ако желаете да създадете Terran или Zerg AI скрипт , просто смяна на името на сградата. числото “ 150 “ се отнася до приоритет на командата , цифра, която варира от 0 до 150

6

Въведете ред “ wait_build 1 Nexus “ да разпореди AI да спрем да правим нищо, докато връзката е приключила. Линията „изгради четири сонда 150 „, след това се нарежда на AI да се изгради още четири сонди толкова бързо, колкото е възможно. Можете да добавите повече линии сграда , тъй като много Сонди щом почувствате нуждите компютърни . За бъдещи единици и сгради , можете да използвате командата “ wait_buildstart “ вместо “ wait_build “ да разпореди AI да продължи , когато се стартира дадена сграда или единица , за разлика от чакане , за да завърши . Можете също така да използвате по-ниски стойности на приоритетни за редовни единици и сгради и да спаси стойност „150 “ за изключително важни неща, като Nexus и сонди.

7

Въведете ред “ влак един фанатик “ за производствена единица. В “ влак “ команда се отнася да атакуват единици , и AI ще се възползва от всички свои сгради, за да се обучават тези единици. Уверете се, че можете да поръчате на AI да се изгради достатъчно сгради, за да подкрепи размера на армията имате намерение за него да се обучават

8

Използвайте тази последователност от команди, за да постави началото на атака : . “ Attack_add 6 фанатик „, “ attack_prepare “ , “ attack_do “ и “ attack_clear “ . Тези команди първо добавят Фанатиците на група от атака , а след това нареди на групата атака, за да се съберат на едно място и да атакуват. Последната команда завършва атаката , след като атакува групата е мъртъв. Можете да поръчате на AI да се повтаря една последователност атака за неопределено време с изявление GOTO . За да направите това , поставете етикет GOTO като “ : repeatrush „, преди да си атака команди , и “ Отидох repeatrush “ след това. The AI воля контур атаката отново и отново . Уверете се, че можете да направите поръчка за обучаване на повече единици в атака контур .

9

Compile вашия скрипт в SCAIEdit , когато сте готови . Името на файла “ Protoss Expansion поръчка Level.asc3 “ и замени “ Protoss “ с надпреварата , която използвате.

10

Open “ aiscript.bin “ в SCAIEdit . Намерете и премахнете “ Protoss Expansion Custom Level“ и да го замени с вашата поръчка файл. Събиране и затворете файла .

11 <​​р > Open “ Patch_rt.mpq “ във вашата MPQ редактор и да намерят “ скриптове \\ aiscript.bin “ отново . Извадете го и го замени с вашия редактирана “ aiscript.bin “ файл . Уверете се, че можете да добавите “ скриптове \\ “ път за да съответства на стария файл.

12

Run “ StarCraft “ и пробвайте да играете карта, която използва “ Protoss Expansion Custom Level“ като своя основна AI. Вашият потребителски AI скрипт би трябвало да влезе в сила.

Вашият коментар