Как да Графика Матрици

Scientist и инженери използват матрици във всички форми на работа . Техниката е от ключово значение за разширяване на числения анализ на огромни масиви от данни – изчисляване на които би било невъзможно с конвенционалните линеен брой комплекти. Матрици намали сложността на математика на високо равнище участва , което позволява математически операции , които се прилагат към матрицата като цяло, а не досадно работи чрез елемент по елемент . Матриците са възпрепятствани от своята простота обаче. Те не са подходящи като форма на представителна информация на друго лице , както и да изискват инструменти като MATLAB да трансформира суровите данни в разбираем context.Things ви е нужно
Математическо изчислителен софтуер като MATLAB

Покажи повече инструкции

1

Define набор или набори от числа, представляващи една матрица , на ширина U и продължителност V. комплект V за определяне на общия брой точки от данни в рамките на матрицата , и възлага U като брой измерения на точка данни. Забележка: тъй като MATLAB не може графично представлява обект с повече от три измерения , се предполага, че U се съхранява в рамките на едно и три . Напротив , тъй като резолюцията на кривата /повърхност зависи от броя на точките с данни в рамките на матрицата , с помощта на големи масиви от данни с високи стойности на V е длъжна да изготвя графики на един приличен стандарт.

2

Program матрицата в MATLAB с помощта на командния прозорец . Първо трябва да се даде на матрицата име във формата:

_name = …

Пропуснете кавичките и замени _name със свой собствен идентификатор. Това е добра практика да се определи матрицата с смислено име, особено ако използвате множество матрици за една сесия .

3

Въведете в ред на матрица данни по ред , използвайки квадратна скоба бройна система, в формуляра

M = [ стойност 1, стойност 2, … valueN ] .

възможно е да се влиза в няколко реда наведнъж, чрез отделяне на всеки ред с точка и запетая в скобите . За въвеждане на 3D матрици трябва да се използва матрица форма ( : , : , Z ) = [ … ] , където Z е равна на изискваната Z – дълбочина. Например :

М = [ 1 , 2 , 3 ; 4 , 5 , 6 ; ]

ще създаде 2×3 2D матрица наречена M , следвайки с командата

M ( : , : , Z ) = [5 , 6, 7; 8 , 9, 10 ; ]

Оказа матрица M в 2x3x2 3D Matrix .

4

Парцел матрицата върху графика . Двумерни матрици са изготвени с помощта на командата “ Парцелът (M) ;“ триизмерни матрици могат да бъдат анализирани по два различни начина , “ окото (М ) ;“ О ‘ сърф (M) ; “ за да се получи 3D окото (известен също като телена рамка ) или твърда повърхност направи съответно . MATLAB ще се прилага и представяне на стандартната настройка за вашата графика , обаче можете да персонализирате това да си спецификации чрез редактора на собственост, достъпни чрез щракване с десния бутон върху обекта и изберете “ Properties … “ .

Вашият коментар