Как да се парцел Friction & усилвател ; Gravity Force на Graph

В физическите и техническите науки , силите на гравитацията и триенето са външни влияния , които влияят на начина, по който един обект се движи и използва енергия. Силата на тежестта предизвиква ускоряване към голяма маса ( на Земята, земното ускорение е 9,8 метра в секунда ) , докато триене е определена като силата, съпротива на движението на обекти . Въпреки че това са двата важни сили, за да разберат , те рядко са свързани , така че заговор всяка от тях на графика ще включва много различни стойности за всеки axis.Things ви е нужно
Graph Paper
Ruler
Data <Бразилски>
Показване повече инструкции
плотиране Gravity

1

Define свойствата на x- и Y – ос. Например, ако сте били заговор скоростта на падащ предмет, в резултат на гравитацията , х-ос може да покаже скорост , а Y – оста ще покаже ръст .

2

Определете как най-добре да Построява данни . Защото земното ускорение е константа, заговор срещу скорост или височина или време ще ви позволи да се покаже връзката между тази постоянна и скоростта на падащ предмет.

3

Добавяне на всяка точка данни на графиката : например , ако обект отпадне , първата секунда скоростта му ще бъде 9,8 метра в секунда ; следващата , скоростта му ще се удвои . Начертайте точка или точка на мястото, където се пресичат двете променливи .

4

Свържете точките, поставени върху графиката, за да направите линия, която показва посоката на вашите данни. Това ще покаже връзката между гравитацията и ускорението , защото обект ще се увеличи в скорост, като той попада .

Построяване Friction

5

Идентифициране на променливите , с които работите , и кои от тях искате да се парцел . За проблем с триене , може да имате няколко променливи , като масата на обектите , коефициентът на триене или количеството енергия, необходимо.

6

Настройка на графиката , попълване на променливи за осите Х и Y – оста . За графика, която илюстрира триене , може да триенето х – ос и Y – оста е необходимо да се движи обект енергия. Друг вариант би било да се направи една ос масата на даден обект , а другата ос нейния коефициент на триене.

7

Парцел вашите данни на графиката , рисуване точка да представлява всяка пресечна точка на променливи. Например, ако силата на триене е по абсцисната ос, а изисква да се движи даден обект енергия е по оста у , ще изготвят една точка , която отразява двете парчета информация.

8

Свържете точките с данни , за да стане по-ясно как информацията за двете оси се отнасят един към друг . Например, една графика, показваща връзката между коефициента на триене и маса може да покаже силата на триене увеличава, тъй като масовите увеличава.

Вашият коментар