Как да Използвайте Wii окарина

Той е бил повече от десетилетие , тъй като & quot ; Легендата на Zelda : окарина на времето & quot ; прави своя дебют на Nintendo 64 конзола и видео игра в историята като един от първите и най-добри 3D приключенски игри , за да удари рафтовете на магазините . Днес , играта все още се класира в списъците като един от най-добрите видео игри, правени някога . Като такива, & quot ; Ocarina на Time & quot ; беше една от първите игри , за да бъде преиздаден на Virtual Console на Wii е . Един от централните механика на играта е използването на окарина , на духов инструмент с форма на яйце , за да предизвика ключови събития в играта . В оригиналната версия , окарината можеше да се играе , независимо от историята специфични мелодии на играта. Тази функционалност се запазва за Wii remake.Things ви е нужно
Легендата на Zelda : Ocarina на времето за изтегляне
Classic контролер или Gamecube контролер

Показване повече инструкции
Gamecube Controls

1

Set нито Fairy окарина или окарина на времето или да & quot ; X, & quot ; & quot ; Y & quot ; или & quot ; Z. & quot ;

2

Издърпайте избрания от Вас окарина чрез натискане & quot ; X, & quot ; & quot ; Y & quot ; или и quot ; Z , и quot ; чийто бутон зададете на инструмента за

3

Използвайте & quot ; . A & quot ; бутон и посока C стик ( нагоре, надолу, наляво и надясно ), за да играе пет различни бележки. Алтернативно , натиснете & quot ; Y & quot ; бутон за C ляво, на & quot ; X & quot ; бутон за C право и & quot ; Z & quot ; бутон за C надолу. Все още няма алтернативи за & quot ; A & quot ; бутон и C до

4

Хит & quot ; . L & quot ; бутон, за да направите бележка плосък и & quot ; R & quot ; бутон, за да направите бележка остър. Натиснете сивия контрола придържаме нагоре или надолу, за да имат бележката постепенно се повишава или по-ниска към следващата бележка . Бутнете лоста наляво или надясно, за да се симулира вибрато :
Класически Controls

5

Задайте Fairy окарина или окарина на времето към един от двата & quot ; . X, & quot ; & quot ; Y & quot ; или & quot ; ZL & quot ; /& quot ; ZR & quot ; бутони

6

Съобщения нито & quot ; . X, & quot ; & quot ; Y & quot ; или & quot ; ZL & quot ; /& quot ; ZR & quot ; бутон, за да извади окарината

7

Хит & quot ; . A & quot ; бутон и да използвате правилния контрол пръчка да направи пет различни бележки от съществено значение за играта. Ако е необходимо, използвайте & quot ; Y & quot ; бутон вместо полето стик контрол наляво, за & quot ; X & quot ; бутон вместо полето дясната контрол стик или & quot ; ZL & quot ; /& quot ; ZR & quot ; вместо на дясната контрол стик надолу. Нито & quot А & quot ; бутон , нито дясното контрола придържаме движение има заместващи бутоните

8

Задръжте & quot ; . L & quot ; да направи бележка отидете плоска и & quot ; R & quot ; да направи бележка отидете остър. Насочете лявата контрола придържаме , за да направи забележка бавно отиде до следващата нота и посочи левия контрол стик надолу, за да направи обратен ефект. Натиснете левия контрол стик наляво или надясно , за да се създаде вибрато .

Вашият коментар