Toy Soldiers Правила на играта

Малки войници пластмасови играчки са били в масово производство от края на 18-ти век , според The Toy Soldier Дружеството. Днес все още можете да имате пълномащабни войни във вашата къща или двор , без да се налага да плащам много пари за скъпи играчки и превозни средства. Всичко, от което се нуждаем, са много мъже в армията и някои зарове. Вие и вашите приятели могат да водят сложни войни, които могат да съперничат на всяко видео или игра на дъска в творчеството. Променят правилата, за да се поберат вашата игра и да създадете свой собствен , за да се направи игра по-голямо предизвикателство . Установяване на правилата

Преди да започне играта , да определят кои войници и превозни средства , които принадлежат на лице, и да ги маркирате с парче цветна лента , ако не можеш да ги различиш . Решете като група на правилата за игра и от условията на победа . Вие можете да променяте основните правила , за да се настанят различни типове превозни средства или войници и да се приспособява към различни игрища . Победата може да бъде толкова просто като унищожава всички вражески армии или като комплекс на мисия, спасяване на заложници или обезврежда бомба. Определете всякакви вариации на основните правила , преди да започнете и ги запишете , така че можете да се обърнете към тях по време на игра.

Като ви Turn

В началото на ваш ред , преместете всички войници и превозни средства , които искате и след това декларират си фаза атака. Corey Butler в статията “ Борбата с Plastic “ предполага, позволявайки войници , пътуващи пеша, за да се движат в радиус от един крак на всеки завой и превозни средства , като танк , за да преместите две фута . Използвайте линийка , за да се определи разстоянието всяко парче може да се движи . Ако един резервоар се обръща , това завършва движението си за този завой и не може да продължи , докато се движи следващия завой . Играчите могат да пожелаят да се използват специални правила за неравен терен или войници се движат нагоре . Corey Butler предполага намаляване обхвата на движение в половината на тези условия.

След обявяване на фазата на атака, играчите могат да избират до 12 войници, за да атакува по едно време и на врага при пожар може да се защитава с до 12 войници . Играчите трябва да определят радиуса войник може да атакува . Например , може би той може да атакува само други войници , които са в рамките на шест инча от него. Ако нападателя или защитника има по-малко от 12 войници в района да бъдат нападнати , той може да използва толкова, колкото той има само . Нападателят и защитникът всяка ролка чифт зарове , за да представляват войниците бият . Ако шестте или по-малко войници са в употреба , се търкаля само един зар . Сравняват се резултатите на матрицата , че валцувани най-високата за всеки играч и лицето, с най-голям брой победи . В случай на равен брой гласове , погледнете следващите две най-високи заровете или хвърляте отново . Победеният изважда му се въртят на преобръщане на победителя и разликата показва колко войници той загуби .

Нападателят може да реши да атакува отново , атака по различен петно ​​или атака с по-малко войници. Той може също да реши да сложи край на свой ред , без да атакува . Когато атакува с танкове или други превозни средства , да възложат на определен брой точки здраве на всяко превозно средство . Вие може да реши да възложи допълнително умре за да атакува превозни средства. Например, един резервоар атакува група войници може да се търкаля по един зар от защитаващия играч . Ако защитника има 12 защитаващи войници и по този начин се търкаля две зарчета , резервоарът може да се търкаля три . Можете също така да се изключи , че превозните средства могат само да атакуват други превозни средства. Това предпазва от един резервоар от унищожава цяла армия .

Вашият коментар