Как да направим един седнал Събитие на Roblox

Играта “ Roblox “ позволява на играчите да програмират нива в света на играта на скриптови събития и обекти . Някои от най-забавните събития са тези, които си взаимодействат с играчи , като други герои , които обменят диалог или една задействана събитие, което се случва, когато играчът изпълнява специфична дейност . A седнал събитие е скрипт, който непрекъснато се проверява , за да видите , ако играчът е седнал , а след това задейства чака код , когато открие , че играчът е седнал . Инструкции

1

Open “ подробности вижте “ студиа .

2

Създаване на обект в света на играта с плъзгане на тухла от раздела предмети върху дясната част на екрана в игра свят.

3

Разширете раздела Workspace на дясната част на екрана за достъп до папката на обекта, който сте създали.

4

Разширяване папка на обекта , за да намерите “ Script. “ Отваряне на скрипт, за да получите достъп до кода на Брик .

5

Добавете следните редове с код в script:

game.Workspace.Player.Humanoid.Seated:connect(function()

print(„Seated“)

end)

This ред код е на спусъка , което само активира седнал събитието.

6

Добави никакви реда код , които желаете след този раздел, за да се създаде в резултат на седящия събитието. Можете да програмирате сервитьорка пристигащи да вземе заповед на играча , катапулт стартира играчът цялата карта или нещо друго, което бихте могли да си представите.

Вашият коментар