Простите правила на Dungeons & Dragons

Има много специализирани правила за Dungeons & Dragons за справяне с много и различни действия, играчът може да желаят да се вземат. Правилото за сърцевина, обаче , е доста проста . D & D използва d20 зарчета механик , което означава, че всички ролки са въз основа на резултатите от подвижния един единствен 20 – едностранно умре. Това е вярно за всички битки , тестове на умения и спестяване хвърля . Резултатът на ролката получава модифициран от други фактори , в зависимост от това, което ролката е за . Цилиндричните тела от 20 (преди модификатори ) се нарича естествен 20 или критична хит. A критичен удар е голям успех , без значение каква е била мишена номер. За по- изчерпателна, но все още опростена , версия на правилата , вижте Правилника за бърз старт . Атакуващ

В битка , героите добавите модификатор , въз основа на съответните умения, да им d20 поименно. За основни оръжейни атаки , това е модификатора сила. За правомощия , да следи за неговото описание за съответния модификатор . Този номер ( ролка плюс модификатор ) се сравнява с целеви брой . За повечето атаки това ще бъде битка клас . За магии и други правомощия , тя може да бъде сила на духа , силата на волята или рефлекс. Ако номерът , че играчът се претърколи е по-висок от броя на целта , след това играчът е успял и получава да се търкаля щети. Всяко оръжие и сила ще се уточни броя и размера на матрицата ( или заровете ) , които трябва да бъдат запазени . В резултат се изважда от мишената Hit Point общо .

Move , Minor , Standard

по време на битка , всеки герой може да отнеме три действия, едно на всеки в следното категории : Преместете , незначителни и стандарт. A действия ход означава, че можете да преместите вашия характер редица площади до вашата скорост . Работещи и зареждане са други действия, движение с конкретни правила. Леките действие може да се зарежда с арбалет , като извади отвара , или да запали свещ. A стандарт действие включва всички атаки и правомощия ( освен ако не е посочено друго в описанието на властта е ) . Играч може да решат да направят две ход действия, или две малки действия и действия ход. Продажба и Наем Умение Тестове в

Има 17 знакови умения в D & D . Тези умения са резултат въз основа на това дали героя е избрал да се обучават в това умение и модификаторът на възможността , че умението се основава на . Обучение добавя пет пункта, докато модификаторът ще продължи да расте, тъй като нивата на символни печалби и способността точки. Когато един герой трябва да се използва един от тези умения , тя хвърли d20 , добавя оценка на уменията и сравнява този номер, за да мишена номер. Целевата броят се определя от dungeonmaster и се основава на трудността на задачата , както и всички фактори на околната среда на германската марка могат да се чувстват са от значение .

Death , Dying и Saving удари

A герой, който е сведен до нула жизнени точки не е мъртъв . Той е в безсъзнание и трябва да се направи спестяване хвърлят да избегне смъртта. A спестяване на хвърлей има целеви брой от 10 . Ако играчът хвърли 10 или по-висок , той или тя е успяла . An безсъзнание характер трябва да продължат да полагат спестяване хвърля срещу смърт всеки кръг , докато той може да бъде излекуван или докато краищата бойни , което от двете настъпи първо. Ако играчът не успее хвърлянето спестяване на три пъти , а след това му характер е мъртъв . Мъртвите герои могат да бъдат възкресени от някои свещеници магии и ритуали , ако има тленни останки . Герои понякога са длъжни да направят икономия на хвърля до края правописа ефекти. Ако той не успее , ефектът продължава до следващия завой , когато той може да се опита отново.

Вашият коментар