Как да създадете своя собствена Подземия и дракони кампания

Играеш ли Dungeons и Dragons , най-популярната ролева игра в света? Били ли сте се чудеха какво ще предприеме, за да започнат свой собствен кампания като Dungeon магистър ? Тези инструкции може да ви набора на правото path.Things ви е нужно
Подземия и дракони играча Наръчник
Подземия и дракони Dungeon магистърска Guide
Pen и Paper е. 3-5 играчи
<Бразилски > Покажи повече инструкции
е. 1

Започнете мислене на кампанията си по отношение на Genesis . В Битие , писателят описва се създават всяка реалност. Първо, това е земя , след това с вода и небе, тогава дървета , животни , и най-накрая хората . Така че, да , че птичи поглед , както и да създадете свой свят. Решете си форма. Дали това е земното кълбо ? Може би тя е плоска , като мислели древните. Има ли континенти ? Колко ? Можете ли да вземете три думи да се опише всеки континент ? Неговата не е необходимо, за да започнете да печелите карти в този момент . Не е нужно да се знае това, което целият свят прилича … все още . Ти просто трябва да знаете, че има и нещо друго там, че играчите, един ден може да стигнем до .

2

Next , мисля за небето , на всеобхватни теми . Има ли вашия свят има уникален имот от някакъв вид ? Може ли един зъл свят , като Ravenloft ? Има ли някакъв уникален минерал, като в Red Steel /Mystara ? Има океаните на водна основа , или може би те са кръв, катран или киселинна основа . Е въздухът за дишане , или нямаш героите играч трябва да има магия елемент, за да им позволи да диша ? Да всички тайнствени заклинания изискват капчица кръв да се хвърли ?

3

Вземете всичките си бележки до този момент и да го обобщим в една точка . Например :
“ В света на Colona е леко продълговати глобус. Има шест основни континента. Tur е най-голямата и съдържа най- разнообразните географски характеристики . Urcho е на юг от Tur и е нещо като Oriental настройка. Roflenia е голям остров, само на изток от Tur, е бастион на злото. Останалите три континента са неразвити . Настройката за тази кампания , в началото, е континентът на Tur . Colona е уникален с това, че там са по-малко от четири часа на дневна светлина всеки ден . “

4

Попълнете вашия свят. Вие трябва да решите какъв вид същества обитават вашия свят. За постигане на своите играчи, може да искате да вмъкнете автоматично стандартни PC състезания от Наръчник на Играча . От там , да реши , който ръководи шоуто. Има хора доминираща раса? Какво ще кажете за дракони ? Орки ? Halflings ? Има ли големите морски зверове във всички на водите ? Какво ще кажете за крилатите раси ? Колко често са чудовища ?

5

Преминете към мислене за града /град /село , че героите на играча ще започне инча Какво е разпределението на състезания ? Дали е предимно хората, или пък някаква друга раса ? Дали това е градска среда , или на селските райони ? Създаване на имена за най-малко седем или осем различни бизнеси ( ханове , таверни, магически магазини и др ) Не бихте ли предпочели да имат вашите герои влизат в „The окото на наблюдателя “ или “ пръчката на Магьосника “ вместо “ един бар ? “

6

Сега, вие трябва да получите вашите играчи да купуват в играта си. Най-добрият начин да привлече играчи е да ги напише историята . Това е може би най-важната стъпка . Ако пропуснете тази една , ще ги себе си и мамите от огромните възможности, ролеви . Дай им милостиня с конкретни въпроси относно техния характер . Накарайте ги да съхранява копие от отговорите на тези въпроси с техния характер лист. По този начин , вие сте отвори вратата за всякакви възможности приключение, тези, които ще бъдат с участието на компютъра , а не само за DM . Например , можете да вземете на партията заедно на едно приключение за отмъщение с Варварина , или да помогне на друид поражението съперник заповед на злите друиди . Може би най- паладин ще са поставени с магьосник , и да бъде помолен да направи нещо против волята му идиом .

Вашият коментар