Как да се създаде и да играе табла

Backgammon се играе от двама играчи на правоъгълна дъска разделени в две от един бар. Двадесет и четири триъгълници са на борда, 12 от всяка страна на гредата. Всеки триъгълник , се дава стойност от едно до 24 , увеличаването на часовниковата стрелка от дъното , десен триъгълник до върха, дясната триъгълника. Районът заемащ триъгълници един през шест е дом борда Уайт , а площта , заемащ триъгълници от 19 до 24 е дом борда на Ред . Инструкции
Настройка Up

1

Избери кой играч ще бъде White и които ще бъдат Red . Хвърлете заровете , за да се определи кой играе първи .

2

Поставете шест бели пулове в един ред на триъгълници № 6 и № 13 и шест червени пулове в един ред на триъгълници № 9 и 12 . Червено и бяло са противоположни един от друг .

3

Поставете три бели пулове в един ред върху триъгълник № 8 и три червени пула на триъгълник номер 17. Те също са един срещу друг . Поставете две бели пулове в линия на триъгълника № 24 и два червени пула на триъгълник № 1.

Как да играя

4

Хвърлете заровете . Номерата на заровете представляват колко триъгълници – или пипса – един играч може да се премести си пулове . Checkers могат да бъдат преместени само напред и никога назад. Целта на играта е да преместите всички свои пулове във вашия дом борда .

5

Премести си пулове като продиктувано от заровете . Всеки умират ролка представлява отделен ход ; Например, играчът хвърля пет и три . Играчът може да премести един пул три места и още за проверка на пет места , или той може да премести един пул осем места , ако един триъгълник е отворен

6

Възпроизвеждане на хвърляне на два пъти , ако хвърлите двойки. ; Например , ако хвърлите двойно пет , можете да направите четири различни ходове на пет

7

Използвайте както за броя на зарове ролка ако е възможно. ; Играчите не могат да преминат , ако преминаването е възможно. Ако само едно хвърляне е на разположение за игра, играчът трябва да направи ход .

8

Преместете проверка на бара , ако е сам на триъгълник и един от противниковите пулове се движи там. The откъснат проверка е известен като петно ​​и трябва да бъде основен приоритет на играча. Никакви други ходове могат да бъдат направени , докато тя се връща я петно ​​на игралната дъска .

9

Преместете всичките си 15 пула във вашия дом борда . Ако имате петно ​​, не може да започне да вади пулове , докато тя е обратно в играта. Като разстояние е заключителния етап на табла .

10

Хвърлете заровете и премахване на пулове , които са на триъгълник, който съответства на вашия зарчета поименно. Например , ако имате проверка на триъгълник № 1 и хвърлите един на матрицата , можете да премахнете тази проверка .

11

извади всичките си пулове , за да спечели. Ако пул не може да понесе , вие трябва да направи ход .

Вашият коментар