Atari 2600 Характеристики

В началото на 1980 г. , на Atari 2600 , първоначално известен като Atari VCS , е много популярна за домашно видео игра конзола. Издаден през октомври 1977 г., милиони Atari 2600 конзоли са продадени по време на своята повече от десетилетие – дългосрочен план. Въпреки че отдавна надмина от повече сегашните системи за видео игри в графика и други технологични подобрения , на Atari 2600 все още има публика. Или от носталгия по игрите на младостта си или поради любопитство , много хора все още се играят игри на видео игра система на Atari 2600 . Game Cartridges

Atari предлага на пазара своята система за видео игра като програмируема компютърна система, която предлага “ повече варианти за видео игри , отколкото всеки друг. “ Игри за Atari 2600 дойде под формата на сменяеми ROM касети. Преди Atari 2600 , домашно видео игри Atari бяха интегрирани в игралната конзола, който ограничава броя на игрите , които могат да бъдат възпроизведени . С Atari 2600 , каталога на игри да играят стана практически неограничени. Патронът е всъщност платка обвити в твърд пластмасов външна обвивка , която е лесно да се впише от потребителя в игралната система . Много от игрите са били домашни версии на популярните монети ОП видео игри като “ Pac -Man “ и “ Space Invaders “ ; други бяха оригинални игри , разработени само за пазара на дома игри.

Processor

на Atari 2600 е система за 8 – битова видео игра , с една единица 6507 централен процесор , или CPU . В 6507 беше по-малък , по-малко мощна версия на 6502 процесор, който се използва в домашни компютри по това време. В 6507 имаше само 13 пина памет за адресиране, в сравнение с 28 пина на процесора чип 6502 . По време Atari започва производството на 2600 , паметта е скъпо , така че използването на по-евтин чип поддържа общата цена на системата надолу. Атарито продават на дребно първоначално за $ 249 . The 6507 процесора е сравнително евтин, но много подходящ за Atari 2600 видео игра система, тъй като по това време 8 KB на процесор пространство се счита за много игралната система . В действителност само около 50 процента от процесора е на разположение за игра, поради ресурсите , необходими на слота за 24 -пинов касета , така че ранните игри 2600 се използват само 4 KB или по-малко обработка пространство. В по-късните години заобиколно решение е установено, че оставя повече пространство, за да се използва за игри.

Вашият коментар